استخر بادی کودک سرسره دار Intex 57444

Intex 57444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
3,860,000
3,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار Intex 57444 محیطی شاد و مهیج است که توان قرار دادن تعداد زیادی از کودکان در داخل خود را دارد. این محصول می تواند ایمن و استاندارد باشد و در نتیجه شرایط داشتن انواع تفریحات آبی را مهیا سازد. در یک سوی محصول سرسره بادی قرار دارد که سبب انجام تفریحات آبی و مهیج می شود. این بخش از محصول مورد علاقه تمامی کودکان است و برای آن ها منحصر به فرد است. در بخش دیگر عروسک های بادی وجود دارد که سبب جذاب شدن طراحی محصول شده است. در قسمتی دیگر که عروسک بادی وجود دارد آبپاش نیز واقع شده است که سبب ایجاد آبتنی کودکان در این محیط می شود. در مجموع این محصول کامل ترین گزینه برای داشتن انواع تفریحات آبی است و پارک بادی منحصر به فرد و بی نقص می باشد.

استخر بادی کودک سرسره دار اژدها ارزانبه دلیل کامل بودن استخر بادی کودک سرسره دار Intex 57444 اغلب افراد به سمت خرید آن جذب می شوند و تمایل به داشتن آن دارند. این محصول بادی دارای ابعاد بزرگ است در نتیجه برای راه اندازی نیاز به محیطی باز و بزرگ دارد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. بدنه محصول رنگارنگ و فانتزی است تا موقعیت برای بازی کودکان بهتر باشد. چرا که آن ها تنها به سمت داشتن محصولات فانتزی و زیبا جذب می شوند و تمایل به استفاده از این گونه موارد دارند. بدنه ضد حساسیت نقش مهمی در میزان فروش بالای محصول دارد که باید به آن توجه شود. برای خرید استخر بادی کودک سرسره دار Intex 57444 کاملا اورجینال با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس

نوعخانگی
ظرفیت 216 لیتر
طول 249 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
وزن 5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای آبشار بادی
مناسب سنین زیر 10 سال
دارای سرسره بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...