استخر بادی کودک سرسره دار طرح مزرعه intex 57154

intex 57154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح مزرعه intex 57154 یک محصول جذاب است که تمامی ویژگی هایی که باعث می شود تا کودک به بازی و تفریح پرداخته و سرحال شود را به صورت یکجا ارائه داده است. این محصول را می توان جزو جدیدترین استخرهای تولید شده شرکت اینتکس در نظر گرفت که این بار با بهره گیری از ظاهر یک مزرعه بسیار زیبا تولید و عرضه شده است. در واقع ساختار اصلی این محصول با رنگ های شاد که بر روی این بدنه می توان طرح انواع گل و گیاه را مشاهده کرد نیز شکل گرفته است که قطعا مزیت مهم این استخر بادی هم به شمار خواهد رفت. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول در بخش های کناری خود دارای یک سری اسباب بازی بادی هم می باشد که زیبایی و ظاهر جذاب این محصول را دو چندان مهیج کرده است.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح مزرعه intex 57154 | اینتکس ایران

به جز بحث های ظاهری شما می توانید مشاهده کنید که استخر بادی کودک سرسره دار طرح مزرعه intex 57154 دارای سرسره بادی هم می باشد که کودک می تواند به راحتی از این بخش هم استفاده کرده و بازی جذاب خود را دو چندان مهیج کنند. هم چنین در بخش ابتدایی این محصول یک عدد رنگین کمان بادی نیز قرار گرفته است که بخش میانی این رنگین کمان در واقع آبپاش بادی این استخر هم به شمار می رود که مزیت بزرگ این کالا خواهد بود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت نیز این استخر بادی به گونه ای شکل گرفته است که خیال مشتریان راحت بوده و به سادگی قطعا آسیب نخواهد دید. تمامی این خصوصیات در کنار ابعاد خوبی که این استخر و مجموعه بادی ارائه داده است باعث شده تا با خیالی راحت و با قیمت عالی بتوانید خرید این استخر را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک سرسره دار طرح مزرعه

 نوعتفریحی
ظرفیت آب450 لیتر
طول290 سانتی متر
عرض180 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاشامل 2 قارچ ، 4 پروانه و 3 گل عروسکی
دارای سرسره سرخود
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

صدیقی

سلام
چرا مشخصات هیچکدوم ازمحصولات رو نزدین؟؟؟؟
مثلا ابعاد

388 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

با عرض سلام و وقت بخیر
تمامی محصولات دارای دو تب توضیحات و سایز و مشخصات هستند که داخل صفحه هر محصول قابل رویت است.

388 روز پیش ارسال پاسخ