استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه intex 57138

intex 57138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه intex 57138 یکی دیگر از زیباترین انواع استخر بادی بچگانه و یا همان پارک آبی کودک بوده که توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. پارک های آبی از تفریحات جانبی و مهیجی برخوردار بوده تا کودک در روز های گرم سال اوقات فراغت خوبی برای فرزندان شما مهیا کنند. این استخر بادی نیز همانند سایر نمونه های پارک آبی دارای یک عدد پله بادی سرخود در بخش لبه بالایی بوده تا کودک برای تردد به بخش داخلی محصول بتوانند از آن استفاده کرده و برای وارد شدن به مخزن اصلی محصول نیر یک سرسره بادی تعبیه شده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. 

استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه

در داخل بسته بندی این استخر بادی سرسره دار یک عدد سپر و نیزه بادی قرار داده شده تا کودکان از اسباب بازی های بادی مجزا نیز استفاده کنند. همچنین استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه intex 57138 دارای یک عدد عروسک بادی مجزا با طرح دایناسور و رنگ سبز بوده که در واقع آبپاش بادی مجزا محصول بوده و با اتصال به یک شلنگ آب برای استفاده آماده خواهد شد. این محصول دارای طراحی ظاهری برگرفته از یک حلقه بادی با رنگ های آبی و زرد داشته که به جذابیت بالای ظاهری آن می افزاید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه intex 57138 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری یا تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایبد.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس مدل قلعه

نوع خانگی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 ظرفیت آب 178 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 وزن 9.9 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 رنگبندی مختلف
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای عروسک بادی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...