استخر بادی کودک سبز بست وی Bestway 51042

Bestway 51042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,630,000 تومان

استخر بادی کودک سبز بست وی Bestway 51042 نیز یکی دیگر از سری تولیداتی است که باعث شده تا کودکان با مشاهده این محصول زیبا خریدی ایده آل را تجربه نموده و از در اختیار داشتن این محصول نهایت لذت را ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی ساختاری سه حلقه را داراست که شبیه به سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته طراحی و عرضه شده است. شما این مزیت را دارید که با تهیه یک عدد پمپ باد به ساده ترین شکل ممکن هر یک از این دریچه های باد را به صورت مجزا تهیه نموده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره کنیم که این استخر بادی جلوه ای شفاف و براق را با رنگ سبز ارائه کرده که این عامل هم باعث زیبایی دو چندان این محصول شده است.

استخر بادی کودک سبز بست وی Bestway 51042 | اینتکس ایران

دیگر ویژگی جذابی که استخر بادی کودک سبز بست وی Bestway 51042 ارائه کرده است بحث قیمت مناسب این محصول است. در واقع فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن این استخر بادی برند بست وی را ارائه کرده است که مشتریان به بهترین شکل ممکن می توانند دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بحث کیفیت بالای بدنه این محصول است که با جنس PVC وینیل طراحی شده و مشتریان بدون نگرانی می توانند با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. با در نظر گرفتن تمامی این توضیحات هم اکنون امکان خرید این استخر بادی کودک با بهترین قیمت ممکن از نمایندگی اینتکس برای شما فراهم می باشد.

 نوعخانگی
ظرفیت 697 لیتر
قطر 170 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی سبز براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...