استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال intex 57125

intex 57125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال intex 57125 محصولی جدید است که قطعا با توجه به وجود سایبان می تواند یک پیشنهاد عالی برای سنین کودکان به شمار رود. ظاهر این محصول همان طور که از نحوه نامگذاری این کالا پیداست طرحی شبیه به وال را داراست که نشان از ظاهر جذاب و فوق العاده این محصول دارد. هم چنین رنگ این محصول نیز به صورت یکدست آبی بوده و به صورت کاملا دقیق این طرح بر روی این استخر بادی نقش بسته است که مزیت مهم این کالا هم به شمار خواهد رفت. هم چنین به جز این مسئله باید عنوان کنیم که سایبان این کالا دقیقا بر روی ناحیه بالایی این استخر تعبیه شده است که از برخورد و تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کرده و این ویژگی یکی از خصوصیات جذاب این کالا هم به شمار می رود.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال intex 57125

علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال intex 57125 دارای پمپ باد نمی باشد و شما باید این مورد را به صورت مجزا تهیه کرده و اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. از نظر ابعاد نیز شما می توانید در داخل جدول توضیحات این محصول ویژگی های خوب این استخر را مشاهده کنید که قطعا برای استفاده چند کودک به صورت همزمان هم این استخر بادی مناسب خواهد بود. بحث مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی کودک بحث ضخیم بودن لایه ها و بدنه اصلی این محصول است که خیال مشتریان را راحت کرده است. در واقع بدون نگرانی از آسیب دیدن این کالا شما می توانید با اطمینان خاطر خرید این استخر بادی را با قیمت ارزان از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران خریداری کنید.

 نوعتفریحی
ظرقیت آب120 لیتر
طول211 سانتی متر
عرض185 سانتی متر
ارتفاع109 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیبالای دو سال
سایر ویژگی هاطرح وال با سایبان
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 3.2 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...