استخر بادی کودک توپ و حلقه intex 59469

intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان

استخر بادی کودک توپ و حلقه intex 59469 یک محصول کامل و یک تفریح مهیج برای کودکان به شمار می رود که مزایای متعددی را هم برای فرزندان شما خلق کرده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با طراحی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا خانواده هایی که فضای زیادی در اختیار ندارند و در عین حال دوست دارند تا محیط بازی کودک خود را هم فراهم کنند به این محصول به چشم یک پیشنهاد ویژه نگاه کنند. در واقع شما می توانید این نکته را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید که این استخر بادی ساختاری سه لایه دارد و شما سه حلقه روی هم قرار گرفته و یک اندازه را می توانید به بهترین شکل ممکن بر روی این کالا مشاهده کنید. از نظر نوع رنگ بندی نیز بدنه اصلی این استخر بادی و همین طور بخش کف این محصول از رنگ یکدست سفید طراحی و عرضه شده است. هم چنین بر روی این بدنه نیز شما می توانید تصاویر چندین و چند آناناس را با رنگ های مختلف بر روی استخر مشاهده نمایید که مزیت بزرگ ظاهری این استخر بادی به شمار می رود.

استخر بادی کودک توپ و حلقه intex 59469 | اینتکس ایران

به جز این مسئله باید توجه کنید که استخر بادی کودک توپ و حلقه intex 59469 دارای یک عدد توپ و حلقه هم خواهد بود که قطعا تفریح کودکان را دو چندان مهیج خواهد کرد. در واقع وجود یک توپ بادی و یک حلقه بادی می تواند گزینه ای باشد که کودکان به بهترین و مهیج ترین شکل ممکن به بازی و تفریح بپردازند. هر یک از این موارد نیز دارای یک عدد دریچه باد خواهد بود که شما برای راه اندازی این استخر بادی توپ و حلقه نیاز خواهید داشت که یک پمپ باد تهیه نمایید تا با استفاده از آن بتوانید به درستی اقدام به باد کردن این استخر نمایید. از نظر جنس و کیفیت نیز این استخر بادی دارای بدنه ای از نوع وینیل می باشد که قطعا ضخامت کافی را برای بازی کودکان خواهد داشت اما باید از اجسام نوک تیز آن را دور نگه دارید. قیمت فوق العاده ای که این استخر بادی دارد هم از دیگر ویژگی های جذاب این محصول خواهد بود که می توانید به بهترین شکل ممکن از سایت نمایندگی اینتکس ایران آن را به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک توپ و حلقه مدل intex 59469 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
ظرفیت آب 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
به همراه توپ و حلقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ناشناس

سلام.وقت بخیر ببخشید جنس وینیل و پی وی سی تفاوتی دارند ؟
و اینکه سه حلقه ک روی هم قرارگرفته به طور مجزا باد میشه یا از یک دریچه ؟

68 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
وینیل همون پی وی سی هست تفاوتی ندارند
هر حلقه به صورت جداگانه باد میشه

67 روز پیش ارسال پاسخ