استخر بادی کودک اینتکس طرح پو intex 57494

intex 57494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح پو intex 57494 جزو استخرهایی است که باز هم با ظاهری خلاقانه و با بهره گیری از انیمیشن های محبوب هالیوودی طراحی شده و قطعا جزو ویژگی های جذاب این محصول هم به شمار خواهد رفت. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول ظاهری شش ضلعی دارد که قطعا در میان استخرهای بادی تولید شده در بازار از این حیث یک محصول متمایز به شمار می رود. رنگ بندی جذاب این استخر نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول است. در واقع رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست زرد شکل گرفته است که در واقع این رنگ لبه بالایی این محصول و فضای داخلی این استخر را شامل می شود که از خصوصیات خوب این محصول از نظر رنگ بندی به شمار خواهد رفت. هم چنین طرح موجود بر روی این استخر نیز همان طور که در ابتدا عنوان شد از طرح انیمیشن پو بهره گرفته است که یک ظاهر کاملا زیبا و جذاب بوده و قطعا برای کودکان گزینه ای ایده آل به شمار خواهد رفت.

استخر بادی کودک اینتکس طرح پو intex 57494 | اینتکس ایران

در کنار این مباحث ارتفاع استخر بادی کودک اینتکس طرح پو intex 57494 نیز 61 سانتی متر می باشد که در قیاس با استخرهای بادی از ارتفاع بلندی برخوردار خواهد بود و جزو بزرگ ترین استخرها از نظر ارتفاع نیز به شمار خواهد رفت. هم چنین ساختار سه لایه این محصول نیز به گونه ای است که با اطمینان خاطر می توانید از یک استخر بادی با کیفیت استفاده کنید. ظرفیت آب 541 لیتری این استخر نیز از دیگر مواردی است شما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. تمامی این خصوصیات باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول زیبا استفاده کرده و خریدی عالی را از فروشگاه اینتکس ایران تجربه نمایید.

خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح پو | اینتکس ایران

نوعتفریحی
ظرفیت 541 لیتر
طول 191 سانتی متر
عرض 178 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC بادی
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
مناسب سنین بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...