استخر بادی کودک اینتکس برای آبتنی 58433

intex 58433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

استخر بادی کودک اینتکس برای آبتنی 58433 تشکیل شده از یک سطح کم عمق که کودکان در داخل آن قرار می گیرند و مشغول آبتنی و آب بازی می شوند. در دور دیواره های این محصول آبپاش قرار دارد که می تواند با پاشیدن آب برای کودکان لذت بخش باشد و برای آن ها تشکیل یک موقعیت تفریحی عالی را بدهد. این نوع تفریح برای تمامی کودکان شادی آور است و تمایل به داشتن آن دارند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را انجام داد و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر بادی کودک اینتکس بدنه ای کم عمق دارد تا تمامی رده های سنی خصوصا کودکان زیر یک سال نیز در داخل آن قرار گیرند و مشغول آبتنی شوند. این محصول سازگاری های لازم را دارد و می تواند لحظات خوشی را برای کودکان رقم بزند. طراحی محصول به شکل فانتزی است و کمک می کند که در نظر کودکان جذابیت زیادی داشته باشد و تمایل به داشتن آن داشته باشند.

خرید استخر بادی کودک اینتکس آبپاش دار 58433

همچنین بدنه از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که سازگار با پوست کودکان می باشد و می تواند در طی طول عمر بالا برای آن ها استفاده شود. این محصول بدون حساسیت است و بدون پس دادن رنگ قادر به استفاده در طول عمر بالا می باشد. به همین خاطر است که می توان با داشتن آن لذت داشتن تفریحات آبی مهیج را برای کودکان خود رقم زد و برای آن ها تشکیل یک موقعیت استاندارد و ایمن را داد. استخر بادی مد نظر در تمامی موقعیت ها استفاده می شود و می تواند بر روی سطوح گوناگون قرار گیرد. به این ترتیب در مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید استخر بادی کودک اینتکس برای آبتنی 58433 توسط والدین از سایت فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود تا بتوان محصول را با کیفیت اینتکس و اصل و قیمت مناسب در کم ترین زمان سفارش داد.

فروش استخر بادی کودک اینتکس طرح پو فواره دار

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 115 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 10 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ   -
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 1.2 کیلوگرم
مناسب برای کودکان
کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...