استخر بادی کودک اسپایدرمن بست وی 98018

bestway 98018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

استخر بادی کودک اسپایدرمن بست وی 98018 بهترین گزینه برای استفاده کودکان است که دارای بدنه گرد می باشد و برای علاقه مندان به این بدنه طراحی شده است. ساختار گرد سبب شده است که افراد بتوانند ان را در موقعیت های مختلف استفاده کنند و لذت ببرند. در فصول گرم سال به دلیل افزایش میزان تمایل افراد به تفریحات آبی خصوصا کودکان خرید این محصول با میزان بالایی صورت می گیرد و افراد می توانند محصول را در مکان های مختلف به ویژه فضای باز مورد استفاده قرار دهند. در نتیجه بهترین شرایط برای داشتن تفریحات آبی کودکان می باشد که در بستری ایمن و استاندارد می توان از آن لذت برد و به بهره مندی از آن اقدام کرد. استخر بادی محیطی مناسب برای تفریحات آبی و آبتنی کودکان است که ساختاری محکم را ایجاد کرده است.

خرید استخر بادی کودک مرد عنکبوتی

این ساختار با مواد اولیه با کیفیت توانسته بدنه ضد حساسیت و غیر قابل نفوذ را تشکیل دهند تا آب به بیرون از بدنه نشت داده نشود و بتوان از آن بهره مند شد. استخر بادی طرح فانتزی و زیبا دارد که مورد پسند کودکان به ویژه کودکان پسر قرار می گیرد. از این رو بهترین گزینه برای آن ها است که به عنوان یک محصول غافلگیر کننده برای آن ها خریداری می شود. طرح رویه محصول و رنگبندی آن بدون تغییر و ثابت می باشد که دچار پس دادن رنگ نخواهد شد و آفتاب سوختگی نیز شامل آن نخواهد شد. به این ترتیب می توان از ظاهر زیبا و فانتزی محصول در طی طول عمر بالا بهره گرفت و دچار هیچ گونه مشکلی نشد. محصول مورد نظر جزو محصولات پر فروش برند بست وی است که با مزیت های متعدد و امکان استفاده آسان در فروشگاه اینتکس ایران موجود می باشد. هر یک از کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران اقدام نمایند.

فروش استخر بادی کودک طرح اسپایدرمن

نوعخانگی
ظرفیت 200 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 920 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...