استخر بادی کودک آبپاش دار تمساح intex 57431

intex 57431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

استخر بادی کودک آبپاش دار تمساح intex 57431 نیز از دیگر تولیدات شرکت اینتکس به شمار می رود که ساختاری برگرفته از طرح تمساح را داشته و همین ویژگی باعث شده تا مشتریان بتوانند یک محصول خلاقانه را در اختیار فرزند خود قرار دهند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دارای یک ساختار گرد می باشد که در واقع ناحیه میانی این محصول است که قابلیت استفاده برای کودکان را داراست. بدنه اصلی این استخر بادی از رنگ سبز طراحی و تولید شده است که این رنگ باعث جذابیت دو چندان این محصول گردیده است و جلوه اصلی این تمساح را برای کودکان طبیعی تر کرده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بخش های سر ، دست و هم چنین دُم این حیوان نیز به صورت کاملا طبیعی و زیبا پیاده سازی گردیده که سبب شده تا کودکان پس از راه اندازی کامل این محصول حیرت زده شوند.

استخر بادی کودک آبپاش دار تمساح intex 57431

دیگر ویژگی جذابی که این استخر بادی داراست بحث وجود آبپاش بادی می باشد که شما می توانید به راحتی با راه اندازی این بخش به بهترین شکل ممکن یک فضای جذاب را برای کودکان خلق کنید. هم چنین این استخر بادی دارای یک عدد اسباب بازی بادی مجزا هم می باشد که طرحی شبیه به پرنده داشته و جزو خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. به جز موارد ظاهری باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی کودک آبپاش دار تمساح intex 57431 وزن بسیار کمی دارد و در یک باکس ایده آل ارائه شده است که شما می توانید در هر زمان و فضایی به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا اقدام به باد کردن و راه اندازی محصول کنید. از نظر جنس و کیفیت نیز این استخر بادی بدنه ای فوق العاده ضخیم از نوع وینیل و یا به عبارت دیگر PVC دارد که قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی کودک آبپاش دار تمساح

 نوعبیضی
طول198 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
کف بادشو -
پمپ -
 نوع پمپ -
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح تمساح
دارای آبپاش
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 2.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...