استخر بادی ورزشی دروازه دار اینتکس intex 57147

intex 57147

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,745,000 تومان

استخر بادی ورزشی دروازه دار اینتکس intex 57147 یکی از کامل ترین مجموعه های بادی برای بازی و تفریح کودکان می باشد که باعث خواهد شد که چندین کودک به صورت همزمان و ساعت ها بتوانند مشغول بازی و سرگرمی با وسایل موجود در این مجموعه شوند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این محصول به گونه ای طراحی شده است که بخش اصلی بدنه این محصول ساختاری مستطیلی را داراست که این ساختار باعث شده تا فضایی که در اختیار دارید نسبتا بزرگ و ایده آل باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این فضای کف به گونه ای طراحی شده است که شما به راحتی می توانید از این محصول به عنوان یک استخر استفاده کرده و لذت ببرید. رنگ های شاد استفاده شده در این محصول برای کودکان قطعا جذاب می باشد و همین عامل هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

استخر بادی ورزشی دروازه دار اینتکس intex 57147 | اینتکس ایران

در کنار این نکات استخر بادی ورزشی دروازه دار اینتکس intex 57147 دارای چندین اسباب بازی بادی هم می باشد که یک محیط کاملا ورزشی و تفریحی را برای کودکان به ارمغان آورده است. این استخر بادی ورزشی دارای تور والیبال و دروازه بادی فوتبال نیز می باشد که این دو عامل مهم ترین بخش های این استخر به شمار می رود. هم چنین وجود توپ والیبال ، توپ فوتبال و توپ بیسبال نیز سبب شده تا محصول شما بیش از پیش کامل باشد. هم چنین وجود چوب بادی برای بازی بیسبال هم از دیگر ویژگی های این محصول است. همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است این کالا یکی از کامل ترین مجموعه های بادی به شمار خواهد رفت که می تواند کودک را تا ساعت ها مشغول بازی و تفریح کند. با توجه به این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی ورزشی دروازه دار اینتکس مدل intex 57147 | اینتکس ایران

نوعتفریحی
ظرفیت 470 لیتر
طول 325 سانتی متر
عرض 267 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +3 سال
 دارای تور والیبال و دروازه بادی فوتبال
 دارای توپ بادی والیبال ، فوتبال و بیسبال
 دارای چوب بادی برای بازی بیسبال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...