استخر بادی مربع اینتکس سبز intex 57100

intex 57100 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان

استخر بادی مربع اینتکس سبز intex 57100 یکی از ساده ترین استخرهای بادی و در عین حال کوچک ترین محصولاتی است که شما می توانید آن را خریداری کرده و برای کودک خود از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی بدنه ای از نوع وینیل ضخیم را داراست که این ضخیم بودن محصول باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را در اختیار فرزند خود قرار دهید. علاوه بر این ها قطعا از نظر رنگ بندی شما می توانید یک جلوه خاص را مشاهده کنید که با بهره گیری از دو رنگ سفید و سبز بدنه اصلی این استخر بادی طراحی و ارائه شده است. بخش های بیرونی و داخلی این استخر تماما سبز رنگ بوده و ناحیه کف و لبه بالایی این محصول نیز به صورت سفید رنگ طراحی و ارائه شده است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن با خرید این محصول روحیه کودک را بالا ببرید.

استخر بادی مربع اینتکس سبز intex 57100 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره کنیم که استخر بادی مربع اینتکس سبز intex 57100 دارای کف بادی می باشد که این بادی بودن کف محصول باعث شده تا نرمی و راحتی را به بهترین شکل ممکن تجربه نموده و نگران آسیب دیدن و یا سفت بودن بخش کف این استخر به هیچ عنوان نباشید. دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره کنیم شیوه سریع و آسان راه اندازی این استخر بادی می باشد که این مزیت را برای شما فراهم کرده است که با در اختیار داشتن یک عدد پمپ مجزای کوچک در بازه زمانی بسیار کمی بتوانید دست به راه اندازی این استخر بادی کودک بزنید. قیمت ارزان و ایده آلی هم که این محصول دارد باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق نمایندگی اینتکس ایران بزنید.

خرید استخر بادی مربع اینتکس سبز مدل intex 57100 | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...