استخر بادی مدل دریایی بست وی 51048

bestway 51048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان

استخر بادی مدل دریایی بست وی 51048 زیبایی چشمگیری را برای علاقه مندان به داشتن استخر بادی ایجاد کرده است که به دلیل وجود دیواره های شیشه ای با طرح دریایی می باشد. بدنه شفاف محصول در زمانی که پر از آب می باشد جلوه خاصی دارد و می تواند برای کودکان بهترین گزینه به حساب بیاید. ساختار محصول استحکام زیادی را ایجاد می کند که در نتیجه کودکان به راحتی می توانند در داخل آن حضور داشته باشند و از آن بهره مند باشند. از این رو استخر بادی بهترین گزینه برای مهیا کردن شرایط تفریحات آبی برای کودکان می باشد که بدنه ای بزرگ و جادار به صورت گرد دارد و دیواره های حلقه ای آن را تشکیل داده اند. این دیواره ها مقاومت زیادی را ایجاد می کند که بادی بوده و بسیار ضخیم می باشد. در نتیجه سازگاری زیادی ایجاد کرده است و می تواند مورد استفاده افراد در شرایط مختلف قرار گیرد.

استخر بادی مدل دریایی بست وی کد 51048این محصول کاربردی و خاص دارای قیمت مناسب نیز می باشد که در برابر به دست آمدن کیفیت بالا به صرفه می باشد. افراد می توانند محصول مورد نظر را خریداری کنند و با خود در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و از آن لذت ببرند. این استخر بادی به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی می شود که زمان راه اندازی آن نیز کم می باشد. از این رو به سرعت محصول برای استفاده و بهره مندی آماده شده و محلی برای انجام تفریحات آبی مهیج می شود. دیواره ها مقاومت کامل دارند و می توانند در برابر ضربه در زمان بازی دچار صدمه نشوند. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته اند و جزو پر فروش ترین محصولات می باشند. هر یک از کسانی که به دنبال خرید مکانی تفریحی برای کودکان می باشند می تواند استخر بادی مدل دریایی بست وی 51048 را با قیمت مناسب از سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

نوع تفریحی
ظرفیت 400 لیتر
قطر 170 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 پرتابل
 وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...