استخر بادی لوبیایی طرح جدید اینتکس Intex 56490

Intex 56490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی طرح جدید اینتکس Intex 56490 یکی دیگر از زیباترین استخر بادی زیبا با ساختاری جدید و جذاب بوده که توسط کارخانه اینتکس در سال جدید میلادی طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این استخر بادی کودک بدنه ای لوبیایی داشته به طوری که بخش میانی آن به میزان کمی از فرورفتگی برخوردار بوده و ظاهر محصول را از سادگی خارج می کند. بدنه اصلی این استخر بادی از دولایه تشکیل شده که هریک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی و برای استفاده آماده خواهد شد. بخش داخلی این استخر بادی کاملا ساده و آبی رنگ بوده اما بخش خارجی محصول دارای طرح های فانتزی و اینیمیشنی با رنگبندی شاد بوده که متناسب با روحیات کودکانه طراحی و تولید شده است.

به دلیل ابعاد بزرگ این محصول بوده که کالا برای تفریحات خانوادگی و یا حتی گروهی کودکانه مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از پارامتر های مهم در زمان انتخاب و خرید استخر بادی توجه به جنس بدنه و کیفیت آن بوده که در این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده تا شما بتوانید این استخر بادی را در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و یا حتی در زمان سفر نیز به همراه ببرید. برای راه اندازی این محصول نیز با تهیه و خرید پمپ باد می توانید به سرعت آن را باد کرده و از آن استفاده کنید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی لوبیایی طرح جدید اینتکس Intex 56490 را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده تا کالای یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

 نوعخانگی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها وزن بسته بندی : 4.56 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محسن صمدی

این مدل جدیدش از اون مدل قدیمی ترش خیلی خوشگل تره و واقعا بازش که کردیم از کیفیت و طرح روی بدنه استخر لذت بردیم.

452 روز پیش ارسال پاسخ