استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54118

bestway 54118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54118 یکی دیگر از استخرهایی است که شرکت و کمپانی بست وی با بهره گیری از نبوغ خود این محصول را با طراحی منحصر به فردی ارائه کرده است. این مزیت را شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول دارای یک طراحی لوبیایی شکل می باشد و در واقع این طراحی باعث شده تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند. بدنه اصلی این کالا با بهره گیری از طرح آکواریومی و هم چنین با نقش بستن یک سری طرح ماهی ، دلفین و گیاهان دریایی طراحی شده است که این عامل در کنار رنگ اصلی بدنه این محصول که آبی رنگ است باعث شده تا شما یک محصول زیبا از نظر طراحی را بتوانید مشاهده کنید.

استخر بادی لوبیایی بست وی bestway 54118 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی ساختاری دو لایه دارد که این عامل باعث شده تا ارتفاع این محصول نسبت به یک سری از استخرهای بادی دیگر کوتاه تر باشد. مسئله مهم دیگر درباره این محصول ابعاد بزرگ این استخر از نظر طول و ارتفاع است که باعث شده تا خانواده ها بتوانند در کنار فرزندان خود به راحتی درون این استخر قرار گرفته و بازی کنند. هم چنین باکس اصلی این محصول نیز به صورت تمام رنگی ارائه شده که در کنار وزن کمی که دارد به راحتی میتوانید این کالا را حمل و نقل کنید. تمامی این موارد نشان از وجود یک استخر بسیار زیبا را دارد که فروشگاه اینتکس ایران با قیمت ارزان این استخر بادی را ارائه کرده است.

 نوع خانگی
 ظرفیت  544 لیتر
 طول 262 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه pvc با رویه طرح چرم
 جنس کف pvc دو لایه بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...