استخر بادی لوبیایی اینتکس intex 56490

intex 56490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,900,000
1,630,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی اینتکس intex 56490 جزو استخرهای محبوب بازار می باشد که افراد بزرگسال هم می توانند با خیال راحت از آن در کنار فرزندان خود استفاده کرده و لذت ببرند. طراحی صورت گرفته در این محصول به این صورت است که ساختاری شبیه به لوبیا دارد و همین ظاهر و ساختار باعث شده تا یک طراحی بی نظیر را مشاهده کنید. علاوه بر این ها شما این مزیت را در این محصول می توانید مشاهده کنید که یک بدنه طرح دار و زیبا را با خرید این استخر در اختیار داشته باشید که این عامل باعث شده تا اقدام به خرید این استخر در مقایسه با مدل های مشابه بسیار بیشتر شود. ساختار اصلی این استخر به صورت دو حلقه می باشد که این دو لایه به صورت هم اندازه و شبیه به هم بوده و به بهترین شکل ممکن بر روی هم قرار گرفته اند.

استخر بادی لوبیایی اینتکس مدل intex 56490

یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول بحث ارتفاع نسبتا بلند این استخر است که قطعا در مقایسه با استخرهای سایز کوچک ویژگی خوبی به شمار می رود. هم چنین شما این مزیت را هم در اختیار خواهید داشت که به راحتی و به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. در کنار این موارد باید عنوان کنیم که بسته بندی این استخر نیز فضای زیادی را اشغال نکرده و وزن زیادی ندارد که این عامل در حمل و نقل این محصول هم کمک شایانی به شما خواهد کرد. از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز ساختاری از نوع وینیل این استخر بادی دارد که ضخامت فوق العاده ای داشته و بدون نگرانی می توانید از آن در هر شرایطی استفاده کنید. با در نظر گرفتن این موارد شما هم اکنون می توانید با آگاهی کامل این استخر بادی را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

 نوعخانگی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها وزن بسته بندی : 4.56 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...