استخر بادی قطر 152 کودک قرمز Bestway 51026

Bestway 51026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان

اگر به دنبال خرید یک استخر بادی با قطر مناسب برای کودکان خود میگردید ، استخر بادی قطر 152 کودک قرمز Bestway 51026 می تواند یک گزینه مناسب و ایده آل برای شما به شمار رود. در ابتدا باید اشاره کنیم که این محصول ساختاری گرد دارد که دقیقا این ساختار را شما می توانید به بهترین شکل ممکن در داخل تصاویر این استخر مشاهده کنید. هم چنین از نظر رنگ بندی نیز این محصول یکدست قرمز رنگ بوده و فضای داخلی و بیرونی این محصول را هم همین رنگ قرمز شکل داده است که یکی از خصوصیات مهم ظاهری این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که وجود طرح های جذاب و در عین حال ساده بر روی بدنه این استخر هم یکی دیگر از خصوصیات جذاب این محصول به شمار خواهد رفت.

استخر بادی قطر 152 کودک قرمز Bestway 51026

در رابطه با ابعاد استخر بادی قطر 152 کودک قرمز Bestway 51026 هم باید اشاره کنیم که قطر اصلی این استخر پس از راه اندازی 152 سانتی متر بوده و همین امر باعث شده تا فضای زیادی را برای راه اندازی و استفاده از این استخر نیاز نداشته باشید. هم چنین ارتفاع این استخر از بخش کف تا بالاترین نقطه 30 سانتی متر می باشد که یک ارتفاع مناسب و ایده آل بوده و سبب شده تا با خیالی راحت بتوانید کودک خود را با این محصول سرگرم کنید. از این استخر می توانید به عنوان یک استخر توپ هم استفاده کرده و لذت ببرید که یکی از خصوصیات جذاب این کالا قطعا به شمار می رود. هم چنین ضخیم بودن بدنه اصلی این محصول هم از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا نگرانی از بابت جنس و کیفیت نداشته باشید. امکان خرید این محصول از سایت اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم خواهد بود.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.18 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...