استخر بادی قطر 152 کودک آبی Bestway 51026

Bestway 51026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان

استخر بادی قطر 152 کودک آبی Bestway 51026 هم جزو استخرهای سایز متوسطی است که می تواند پیشنهاد خوب و در عین حال مناسبی برای خانواده ها به شمار رود. با توجه به این که خیلی از افراد سعی دارند تا فضای بازی کودک را در داخل منزل فراهم کنند و در عین حال فضای زیادی نیز اشغال نشود ، لذا این استخر با توجه به قطر 152 سانتی متری که دارد باعث شده تا به راحت ترین شکل ممکن بتوانید آن را در داخل منزل راه اندازی کرده و از آن به درستی استفاده کنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی از نظر نوع طراحی ساختاری سه لایه و به اصطلاح سه حلقه دارد که به صورت گرد بوده و روی هم قرار گرفته شده طراحی و عرضه شده است. هم چنین شما می توانید این محصول را با رنگ یکدست آبی مشاهده کنید که زیبایی این محصول را نشان می دهد.

استخر بادی قطر 152 کودک آبی Bestway 51026

برای راه اندازی و باد کردن استخر بادی قطر 152 کودک آبی Bestway 51026 نیز شما به یک عدد پمپ باد دستی و یا برقی نیاز دارید که باید به صورت مجزا از فروشگاه آن را تهیه نموده و سپس در سریع ترین زمان ممکن و از طریق دریچه های باد موجود بر روی هر لایه از این استخر بادی اقدام به باد کردن محصول کنید. هم چنین شرکت بست وی در تولید این محصول سعی کرده تا زیبایی و خلاقیت به خرج داده و یک سری نقوش خاص را بر روی این محصول درج کند که این عامل باعث شده تا با تابش نور خورشید به بدنه این استخر از سادگی و یکدستی خارج شده و جلوه ای فوق العاده را از خود به جای بگذارد. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر از نمایندگی اینتکس برای شما عزیزان با قیمت استثنایی فراهم می باشد.

خرید استخر بادی قطر 152 کودک آبی

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.18 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...