استخر بادی قطر 122 کودک قرمز Bestway 51025

Bestway 51025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

استخر بادی قطر 122 کودک قرمز Bestway 51025 یک استخر با طراحی ساده ، زیبا و درعین حال مفرح است که می تواند یک گزینه و پیشنهاد عالی برای بازی کودکان در فصول گرم سال به شمار رود. شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی این استخر به صورت گرد می باشد که خب از این حیث قطعا باعث خواهد شد که کودکان در داخل این استخر از تمام فضا به بهترین شکل ممکن بتوانند استفاده نمایند. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بحث ساختار سه حلقه آن است که از این نظر هم شبیه به اکثر تولیدات شرکت بست وی خواهد بود. در واقع این سه حلقه به صورت روی هم قرار گرفته شده طراحی و عرضه شده اند که شما برای راه اندازی این محصول نیز کار سختی نخواهید داشت و باید با تهیه یک عدد پمپ باد به صورت مجزا از طریق هر یک از دریچه های باد موجود بر روی این استخر اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

استخر بادی قطر 122 کودک قرمز Bestway 51025 | اینتکس ایران

استخر بادی قطر 122 کودک قرمز Bestway 51025 همان طور که از نامش پیداست محصولی با قطر 122 سانتی متر می باشد که جزو استخرهای سایز کوچک به شمار رفته و فضای زیادی برای راه اندازی و استفاده نیاز ندارد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که رنگ اصلی این محصول یکدست قرمز بوده و بر روی آن نیز یک سری خطوط درج شده است که باعث شده تا بدنه اصلی این کالا از سادگی خارج شده و یک جلوه بی نظیر را دارا باشد. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث بدنه ضخیم و بادوام این کالاست که خیال خانواده ها را از این نظر هم راحت کرده است. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این استخر بادی از سایت نمایندگی ایران اینتکس فراهم است.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 600 گرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...