استخر بادی قطر 122 کودک آبی Bestway 51025

Bestway 51025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

استخر بادی قطر 122 کودک آبی Bestway 51025 یک استخر بادی زیباست که با توجه به طراحی جذابی که دارد می تواند پیشنهاد مناسبی برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود. شما باید در نظر داشته باشید که از نظر نوع طراحی این محصول ساختاری گرد را داراست که رنگ اصلی آن نیز به صورت یکدست آبی بوده و فضای داخلی و بیرونی این محصول را هم همین رنگ آبی شکل داده است که باعث شده تا در روحیه کودک بسیار اثر مثبتی داشته باشد. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث ساختار سه حلقه ای است که بیشتر استخرهای بادی گرد از آن بهره می برند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این سه حلقه به صورت یک اندازه و بر روی هم قرار گرفته شده اند که مزیت مهم این کالا بوده و باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر بادی قطر 122 کودک آبی Bestway 51025 | اینتکس ایران

نکته مهم دیگر در رابطه با استخر بادی قطر 122 کودک آبی Bestway 51025 بحث وجود ضخامت فوق العاده بدنه این محصول است که با توجه به کوچک بودن سایز استخر ، این ضخیم بودن محصول از نکات مهم و قابل توجه این کالا به شمار می رود. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی بحث راحتی در جا به جایی و حمل و نقل این محصول است به این صورت که با توجه به کوچک بودن و سبک وزن بودن این محصول به روش های ساده شما می توانید فرآیند جا به جایی این محصول را انجام دهید. تمامی این خصوصیات باعث شده تا شما بتوانید یک محصول ایده آل را با قیمت عالی از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 600 گرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...