استخر بادی فواره دار رنگین کمان intex 57156

intex 57156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,830,000 تومان

استخر بادی فواره دار رنگین کمان intex 57156 ترکیبی از رنگبندی شاد و متنوع است که زیبایی خاصی را برای محصول ایجاد کرده است به طوری که می توان از آن بهترین بهره برداری را به عمل آورد و موجب محبوبیت در نظر کودکان شد. چرا که این محصول برای رده سنی کودک ساخته شده است و از ابعادی تشکیل شده است که می توان در داخل آن آرامش و راحتی را به دست آورد و از آن لذت برد. داشتن امکان تفریحات آبی سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده کودکان را نیز در فضای باز مشغول بازی و سرگرمی کنند به طوری که فضای بازی آن ها مجزا باشد. از این رو ایمنی و امنیت نیز شامل افراد خواهد شد و می تواند برای آن ها بهترین شرایط را ایجاد سازد. استخر بادی دارای فواره نیز می باشد که آبتنی کودکان را به بهترین شکل رقم می زند.

خرید استخر بادی فواره دار طرح رنگین کمان

این فواره جزو طراحی مورد علاقه کودکان است که بر این اساس می توان محصول را برای بهره برداری این رده سنی آماده کرد. استخر بادی در بخش بالایی خود دارای یک سایبان به شکل رنگین کمان نیز می باشد که کمک به جذاب تر شدن محصول می کند. این رنگین کمان تشکیل شده از رنگ های شاد و زیبا است که در مجموع محصول را منحصر به فرد تر و زیبا تر می کند. در بخش کف نیز طرح های چاپی ایجاد شده است که سبب می شود محصول مورد محبوبیت قرار گیرد و برای کودکان مناسب تر شود. تمامی بخش های طرح دار و رنگی این استخر بادی بدون رنگ پریدگی برای استفاده در مدت زمان طولانی ساخته شده است و ایجاد سازگاری زیاد می کند. به جهت خرید آسان استخر بادی فواره دار رنگین کمان intex 57156 تنها می توانید به فروشگاه اینتکس ایران رفته و آن را سفارش دهید و از محصولی اورجینال با قیمت مناسب بهره مند شوید.

فروش استخر بادی فواره دار گودک اینتکس

 نوع خانگی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 84 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 2.8 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای فواره آب
 اقلام بسته بندیبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...