استخر بادی سه حلقه گرد اینتکس intex 57489

intex 57489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان

استخر بادی سه حلقه گرد اینتکس intex 57489 یک استخر بادی زیباست که دارای قطر مناسبی بوده و قطعا همین قطر و ابعاد مناسب باعث شده تا چندین کودک بتوانند به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این استخر بادی با بهره گیری از سه حلقه گرد و روی هم قرار گرفته شده طراحی و عرضه شده اند که این مسئله باعث شده تا بدون نگرانی بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنید. از نظر رنگ بندی باید اشاره کنیم که حلقه های موجود بر روی این محصول از دو رنگ سبز و آبی شکل گرفته اند و لا به لای این محصولات نیز رنگ سفید را هم می توانید مشاهده کنید که این ترکیب رنگ باعث جذابیت دو چندان این کالا شده است. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که بخش کف این استخر بادی نیز به صورت ساده شکل گرفته است که دیگر نیاز به باد کردن این بخش نیز نخواهید داشت و این ناحیه هم از رنگ سفید تولید شده است.

استخر بادی سه حلقه گرد اینتکس intex 57489 | اینتکس ایران

به جز بحث ظاهری این استخر باید به چند نکته دیگر هم اشاره کنیم. این محصول از بدنه ای از نوع PVC شکل گرفته است که این جنس نشان از کیفیت بالای این کالا داشته و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و با خیالی راحت دست به انتخاب و خرید این کالا بزنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر مناسب برای بازی و تفریح 3 الی 4 کودک به صورت هم زمان می باشد و حتی افراد بزرگسال هم با توجه به قطر مناسبی که این محصول دارد می توانند از این استخر بادی استفاده کنند. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر نیز وزن کم این محصول است که به ساده ترین شکل می توانید آن را حمل و جا به جا کرده و در فضای مناسب از این استخر بادی استفاده کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

 نوعخانگی
ظرفیت 742 لیتر
قطر 203 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و مات
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طرح سه حلقه ای زیبا
 قابل استفاده برای 3 الی 4 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...