استخر بادی سرسره دار کودک مدل مزرعه 57454

intex 57454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,680,000 تومان

استخر بادی سرسره دار کودک مدل مزرعه 57454 یکی دیگر از طرح های پر فروش استخر های سرسره دار می باشد که با عنوان پارک بادی نیز به فروش می رسد. این محصول خاص ترکیبی از بهترین رنگبندی و بهترین طراحی است که در نتیجه توانسته در نظر کودکان جذابیت داشته باشد و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل بادی باشد که امروزه می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. استخر بادی دارای سرسره بادی می باشد که با داشتن مقاومت زیاد توانسته تحمل وزن کودکان را داشته باشد. همچنین بدنه که از بهترین متریال تشکیل شده است دارای قابلیت های مختلف می باشد که نظیر ضد حساسیت بودن و عاری از آسیب می باشد. به همین خاطر است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و در موقعیت های مختلف مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

خرید استخر بادی سرسره دار کودک مدل مزرعه

استخر بادی مد نظر را می توان در فضای باز مورد استفاده قرار داد. در واقع می توان در محیط های بزرگ و باز برای بازی و تفریحات آبی کودکان محصول را راه اندازی کرد تا به همراه دوستان خود بتوانند ساعات خوشی را رقم بزنند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول دارای دیواره های کوتاه می باشد که برای کودکان کم سن نیز مناسب است. همچنین دارای رنگی ثابت و بدنه زیبا و بدون تغییر است که توانسته پر فروش و منحصر به فرد باشد. با این شرایط کسانی که به دنبال یک محصول خاص برای ایجاد تفریحات آبی تابستانی برای فرزند خود می باشند می توانند استخر بادی را مورد استفاده قرار دهند و خرید آن را با قیمت مناسب انجام دهند. این استخر بادی به راحتی راه اندازی می شود و جمع آوری آن نیز به آسانی توسط افراد صورت می گیرد و بدنه تاشو می شود. با توجه به مطالب گفته شده جهت خرید استخر بادی سرسره دار کودک مدل مزرعه 57454 تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرد.

فروش استخر بادی سرسره دار کودک مدل 57454 اینتکس

نوع خانگی
 طول 255 سانتی متر
 عرض 196 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، عروسک بادی

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...