استخر بادی سرسره دار مدل اژدها اینتکس intex 57163

intex 57163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان

استخر بادی سرسره دار مدل اژدها اینتکس intex 57163 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی کودک با ساختاری متفاوت برای بچه ها بوده که طول عمر بالایی داشته و و به دلیل زیبایی و قیمت مناسبی که داشته توانسته در زمانی کوتاه به یک فروش قابل قبولی دست یابد. این استخر بادی از دو مخزن مجزا تشکیل شده و از طریق یک سرسره بادی سرخود به یکدیگر وصل خواهند شد. ساختار اصلی بدنه محصول نیز بیضی شکل بوده و طراحی جذابی داشته و به دلیل رنگ اصلی قرمز بدنه برای بچه ها از جذابیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. ساختار طراحی شده برای استخر بادی همانطور که از نام آن مشخص بوده کاملا مشابه با یک اژدها بوده که دهان این اژدها در واقع دروازه بادی محصول و محلی بوده که سرسره اصلی آن در این بخش تعبیه شده است. این استخر بادی دارای عروسک های بادی مجزا و سرخود و همچنین یک عدد آبپاش بادی بوده که با اتصال به یک شلنگ آب به راحتی برای بازی فرزند شما آماده خواهد شد.

استخر بادی سرسره دار مدل اژدها اینتکس intex 57163 ارزان بدنه اصلی این استخر بادی کودک سرسره دار از مرغوب ترین نوع پی یو سی طرح چرم طراحی و تولید شده که طول عمر بالای آن نشان از کیفیت قابل قبول محصول دارد. این جنس بدنه سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف و دماهای گوناگون آب بوده به همین دلیل در خانه و ویلا و تمامی فضاهای باز و سرپوشیده می توانید محصول را برای فرزند خود راه اندازی کنید. اگر قصد خرید استخر بادی سرسره دار مدل اژدها اینتکس intex 57163 را دارید تنها کافی بوده به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

فروش استخر بادی سرسره دار مدل اژدها اینتکس

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 234 لیتر
طول 196 سانتی متر
عرض 170 سانتی متر
ارتفاع 107 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...