استخر بادی سرسره دار طرح کیتی intex 57137

intex 57137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان

استخر بادی سرسره دار طرح کیتی intex 57137 طراحی جذاب و فانتزی دارد و به دلیل رنگبندی منحصر به فرد و صورتی برای کودکان دختر مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح از محصول مناسب روحیه کودکان است که در نتیجه برای آن ها ساخته می شود و دختر خانم ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این محصول بی نظیر با کیفیت و اصل است و دارای سازگاری زیاد می باشد تا بتوان در فضای باز به استفاده کردن از آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. استخر بادی دارای سرسره بادی می باشد که زیبایی آن را دو چندان کرده است و می تواند فضایی دلخواه به جهت داشتن تفریحات آبی و مهیج باشد. همچنین دارای دو آبپاش بادی سرخود بر روی بدنه است که امکان داشتن آبتنی را مهیا می کند و می تواند برای کودکان منحصر به فرد باشد. استخر بادی در واقع بدنه ای بزرگ را تشکیل داده است که می تواند ایجاد یک پارک بادی کند که هم دارای سرسره بادی است و هم عروسک بادی دارد و هم در بدنه آن آبپاش بادی سرخود ایجاد شده است.

خرید استخر بادی سرسره دار طرح کیتی اینتکس

به همین خاطر است که توجه افراد زیادی را جلب کرده است تا آن را برای استفاده و راه اندازی در فضای باز مد نظر قرار دهند. استفاده از این محصول در فصول گرم سال بیش تر است و در واقع برای داشتن تفریحات آبی در این فصل ساخته شده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را در فضای باز و در معرض تابش آفتاب مورد استفاده قرار داد و لذت برد. به وسیله این محصول ساعات خوشی برای کودکان رقم می خورد که در فصل تابستان رخ می دهد. استخر بادی سرسره دار طرح کیتی intex 57137 را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کنید و از وجود آن لذت ببرید و برای کودکان خود موقعیت داشتن تفریحات آبی به صورت دست جمعی را مهیا سازید.

فروش استخر بادی سرسره دار دخترانه

 نوعخانگی
ظرفیت 204 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 162 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای دو آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین کودکان
دارای سایه بان بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...