استخر بادی سرسره دار طرح میوه intex 57158

intex 57158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح میوه intex 57158 از سری محصولات بادی جذابی است که قطعا به دلیل داشتن این طراحی زیبا سبب شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک استخر و مجموعه بازی فوق العاده را برای فرزند خود تهیه کرده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید. در همین رابطه قطعا مهم ترین اصل درباره این محصول بحث طراحی بخش های مختلف این استخر است که باعث شده تا مشتریان با دیدن تصاویر این محصول اقدام به خرید آن کنند. در بخش های کناری این استخر شما می توانید تصاویر پرتغال و آناناس را مشاهده کنید که به صورت بادی در بخش های کناری این کالا قرار گرفته است. در واقع وجود این موارد باعث زیبایی دو چندان این استخر شده و قطعا برای کودکان نیز مهیج خواهد بود. رنگ های شاد استفاده شده در این استخرها سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت فضای رنگارنگ و جذابی را برای فرزند خود خلق کنند.

استخر بادی سرسره دار طرح میوه intex 57158 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که این محصول در بخش کناری خود دارای فضایی است که کودکان می توانند از آن ناحیه وارد شده و از آبپاش استخر بادی سرسره دار طرح میوه intex 57158 نیز استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین پس از ورود به این بخش شما می توانید از سرسره بادی این استخر بادی هم استفاده کرده و یک محصول کاملا مهیج را در اختیار داشته باشید. به جز این موارد باید عنوان کنیم که در کنار این استخر بادی یک عدد اسباب بازی بادی با طرح توت فرنگی هم دیده می شود. تمامی این خصوصیات در کنار ابعاد بزرگ و هم چنین ساختار جذابی که این محصول دارد باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید این استخر بادی زده و از فروشگاه اینتکس ایران با قیمت ارزان استخر بادی کودک را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول   244 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 6.65 کیلوگرم
 تحمل وزن 81 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
دارای اسباب بازی های بادی مجزا
طرح میوه های استوایی
دارای سرسره بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...