استخر بادی سرسره دار طرح فانوس دریایی intex 57162

intex 57162

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
3,350,000
3,090,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح فانوس دریایی intex 57162 هم جزو محصولات بادی مهیج و جذاب برای سنین کودک می باشد که قطعا می تواند یک گزینه فوق العاده برای خرید و ثبت سفارش خانواده ها به شمار رود. در همین رابطه در ابتدا باید در خصوص ویژگی های طراحی این محصول با شما صحبت کنیم. این استخر به گونه ای طراحی شده است که در ناحیه جلویی این محصول شما می توانید ظاهر یک عدد فانوس دریایی را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. هم چنین در بخش کناری این استخر یک عدد طرح قایق هم دیده می شود که سبب زیبایی دو چندان این محصول شده است. هم چنین در سمت دیگری از این محصول هم می توانید یک درخت را مشاهده کنید که آبپاش بادی این محصول بوده و باعث شده تا مشتریان بتوانند شرایط را برای بازی و تفریح کودک خود با بهترین اسباب بازی ها خلق کنند.

استخر بادی سرسره دار طرح فانوس دریایی intex 57162 | اینتکس ایران

هم چنین به جز این موارد باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی سرسره دار طرح فانوس دریایی intex 57162 دارای یک عدد سرسره بادی هم خواهد بود که این بخش هم مزیت مهم این محصول به شمار خواهد رفت و سبب شده تا چندین کودک به صورت همزمان بتوانند از این استخر و مجموعه بازی بادی استفاده کرده و لذت ببرند. برای باد کردن و راه اندازی این محصول نیز شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد را به صورت مجزا تهیه کرده و به راحتی اقدام به باد کردن و راه اندازی محصول کنید. با توجه به این توضیحات شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد این استخر بادی و فضایی که در اختیار دارید به راحتی خرید و ثبت سفارش این محصول را ثبت کرده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید. امکان خرید این کالا از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی سرسره دار طرح فانوس دریایی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
ظرفیت 210 لیتر
طول 218 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
مناسب سنین 6 سال به بالا
دارای آبپاش بادی سرخود
دارای دو ماهی عروسکی بادی
دارای قلاب ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...