استخر بادی سرسره دار بزرگ بست وی 53069

bestway 53069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان

استخر بادی سرسره دار بزرگ بست وی 53069 تشکیل یک پارک بادی را می دهد که فضایی مهیج و منحصر به فرد می باشد و با ترکیبی از رنگبندی های متنوع و زیبا توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این استخر بادی به دلیل داشتن بخش های مختلف و کامل محصولی مجهز می باشد که با داشتن آن دیگر نیازی به محصولات دیگر نیست و کودکان به راحتی می توانند اوقات خوشی را به دست آورند. این محصول بستری ایمن و استاندارد برای داشتن تفریحات مختلف و مهیج است که در نتیجه می توان به وسیله آن ساعات طولانی به سرگرمی و تفریح مشغول شد و توانست بهترین موقعیت را به دست آورد. وجود سرسره بادی و عروسک بادی و بخش های دیگر محصول را به شکل یک پارک بادی در آورده است تا تایم طولانی بتوان در داخل آن سرگرمی های مختلف را برای کودکان ایجاد کرد و برای آن ها لذت بخش بود.

استخر بادی سرسره دار بزرگ بست وی این محصول خاص و منحصر به فرد توانسته با داشتن رنگبندی متنوع در نظر کودکان جذاب باشد و به رنگ دلخواه آن ها ساخته شده است. به این خاطر است که جزو محبوب ترین محصولات آن ها بوده است و می توان آن را مورد خریداری قرار داد. برای نصب و راه اندازی این محصول نیاز به فضایی بزرگ و جادار می باشد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و به بهره برداری از آن اقدام نمود. علاوه بر این موارد محصول از کیفیت بالا برخوردار است که سازگاری های زیادی دارد و می تواند برای کودکان بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد. بدنه از مواد اولیه ای تشکیل شده است که بدون ایجاد حساسیت می باشد و در نتیجه مشکلی را برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. جهت خرید آسان و سریع استخر بادی سرسره دار بزرگ بست وی 53069 به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوعخانگی
ظرفیت 208 لیتر
طول 265 سانتی متر
عرض 265 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
جنس رویه pvc طرح چرم
ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
جنس کف pvc دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج و فواره طرح درخت
 دارای یک حلقه قابل تورم و پر شدن
 رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ،4 توپ برای بازی،دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...