استخر بادی سرسره دار اسب آبی intex 57150

intex 57150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,720,000 تومان

استخر بادی سرسره دار اسب آبی intex 57150 جدید و منحصر به فرد است و از طراحی حرفه ای و جذاب تشکیل شده است که به راحتی می تواند موقعیت دلخواه کودکان را مهیا سازد. این استخر بادی دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و برخورد است که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و می تواند با بیش ترین میزان رضایت برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد. بدنه از جنس پی وی سی می باشد که سازگار ترین بدنه برای تولید محصولات بادی است و می تواند با داشتن قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت بهترین موقعیت را ایجاد سازد. از این رو برای استفاده و بهره مندی در طول عمر بالا ساخته شده است که می توان آن را در فضای باز راه اندازی و نصب نمود و از داشتن آن لذت برد. این استخر بادی دارای سرسره بادی در ساختار خود می باشد که تفریحات مهیج را به دنبال دارد.

خرید استخر بادی سرسره دار طرح اسب آبی

از سوی دیگر دارای آبپاش بادی و سرخود می باشد که در بدنه کار گذاشته شده است و می تواند موقعیت تفریحات آبی را برای افراد ایجاد سازد. تمامی این مزیت ها سبب ایجاد نشاط و شادی در افراد می شود و می تواند برای کودکان تفریحات منحصر به فرد در طی ساعات طولانی ایجاد سازد. علاوه بر این موارد بهترین گزینه برای تفریحات گروهی است که در فصول گرم سال به آن نیاز داشته و نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. استخر بادی مد نظر ظاهری جذاب و فانتزی دارد که برای استفاده کودکان مناسب بوده و متناسب با سلیقه آن ها طراحی و تولید شده است. به همین خاطر است که خرید آن به علاقه مندان به تفریحات آبی کودکان توصیه می شود. استخر بادی سرسره دار اسب آبی intex 57150 را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید و نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام نمایید.

 نوع خانگی
 طول 221 سانتی متر
 عرض 188 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 227 لیتر تا عمق 15 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 اقلام بسته بندیبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...