استخر بادی سبز بست وی Bestway 51041

Bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
1,450,000
1,280,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سبز بست وی Bestway 51041 هم از سری استخرهایی است که با طراحی گرد و سه حلقه شکل گرفته و یک جلوه ساده و در عین حال زیبا را از خود به جای گذاشته است. طراحی صورت گرفته در این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است با استفاده از رنگ سبز شفاف و زیبا صورت گرفته است که فضای کف این استخر هم همین رنگ را دارا خواهد بود. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول فضای داخلی این استخر بادی می باشد که با رنگ طوسی شکل گرفته و این طوسی رنگ بودن محصول سبب شده تا طیف رنگی جذابی را شاهد باشید. هر یک از لایه ها و حلقه های این استخر بادی به صورت مجزا باد می شود که شما نیاز دارید تا به وسیله یک پمپ باد این کار را در بازه زمانی کوتاهی انجام دهید.

استخر بادی سبز بست وی Bestway 51041

به جز این مسئله از استخر بادی سبز بست وی Bestway 51041 می توانید به عنوان استخر توپ هم بهره ببرید که یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با این استخر بادی به شمار خواهد رفت. در واقع شما می توانید به جای آب فضای داخلی این استخر را با توپ های بادی پر کرده و به بهترین شکل ممکن شرایط برای بازی و تفریح کودکان را خلق کنید. کیفیت بالای تولید بدنه این محصول هم از دیگر نکاتی است که باعث می شود تا نگرانی از بابت افت کیفیت و یا آسیب دیدن این محصول نداشته باشید. تمامی این خصوصیات در کنار باکس بسته بندی کوچک این محصول هم از دیگر ویژگی هایی است که این استخر بادی به بهترین شکل ممکن ارائه کرده است. با در نظر گرفتن تمامی این نکات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی سبز براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...