استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس intex 58484

intex 58484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,900,000
2,490,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس intex 58484 محصولی دیگر با طراحی شگفت انگیز بوده و هر آنچه برای یک تفریح در کنار عزیزانتان نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این استخر بادی به دلیل ابعاد بسیار بزرگی که داشته موجب شده تا خواسته شما برای خرید یک استخر بادی خانوادگی به طور کامل برطرف شود. بدنه پی وی سی این استخر بادی از ضخامت و استحکام قابل قبولی برخوردار بوده تا از طول عمر بالای محصول آسوده خاطر باشید. اینتکس ایران جهت خرید آسان شما در سراسر کشور این استخر بادی را به بازار عرضه می کند. تنها کافی بوده کلیک کرده و استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس intex 58484 را به سبد خرید خود اضافه نمایید.


استخر بادی سایز بزرگ اینتکس intex 58484 کالایی است که با ساختار مستطیلی و بزرگی که دارد جزو محصولات ایده آل شرکت اینتکس به شمار می رود. این محصول به گونه ای طراحی شده است که خانواده ها و افراد بزرگسال هم می توانند در کنار کودکان خود به راحتی از این استخر استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این استخر نیز همانند دیگر محصولات این شرکت از کیفیت فوق العاده ای ساخته شده است که مزیت این کالا به شمار خواهد رفت. هم چنین باید عنوان کنیم که این استخر بادی ساختاری سه لایه دارد که همین سه لایه بودن محصول باعث شده تا ارتفاع بلندی داشته باشد. به جز این مورد باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر آبی رنگ بوده و تنها لبه بالایی این محصول است که سفید رنگ می باشد. این مسئله باعث شده تا از نظر رنگ بندی نیز یک محصول شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید.

استخر بادی سایز بزرگ اینتکس مدل intex 58484

نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بادی بحث کیفیت بدنه این محصول است. در واقع این مورد هم جزو خصوصیاتی است که حتما باید به آن توجه کنید. این محصول دارای بدنه ای از نوع PVC طرح چرم می باشد که این عامل باعث شده تا ضخامت بدنه فوق العاده ای را از این استخر بادی شاهد باشیم. هم چنین برای راه اندازی و باد کردن این استخر نیز باید به صورت مجزا یک عدد پمپ باد خریداری کرده و از طریق دریچه های موجود بر روی هر لایه اقدام به باد کردن این کالا کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش استخر بادی سایز بزرگ از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم است.

خرید استخر بادی سایز بزرگ اینتکس ارزان

 نوعخانگی
ظرفیت 995 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...