استخر بادی سایبان دار کودک مدل دریایی 57426

intex 57426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان

استخر بادی سایبان دار کودک مدل دریایی 57426 جدید و منحصر به فرد است که در تایم ارائه شده به بازار توانسته رضایت کودکان را به خود جلب کند. این محصول دلخواه با رنگبندی جذاب و روشنی که دارد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا کودکان بتوانند ساعات خوشی را به دست آورند و از آن لذت ببرند. با این وجود است که استخر بادی پر فروش و منحصر به فرد می باشد و ایجاد راحتی زیاد در زمان استفاده شدن می کند. این محصول از سایبان بادی تشکیل شده است که سطح محصول را احاطه می کند. سایبان بادی می تواند در روز های آفتابی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست کودکان در نظر گرفته شود و مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. با این وجود است که می توان با خیالی آسوده خرید محصول را انجام داد و از آن بهره مند شد.

خرید استخر بادی سایبان دار کودک مدل دریایی کد 57426 بخش های تشکیل دهنده استخر بادی دارای دریچه های مختلف برای باد شدن می باشند که به پمپ باد متصل شده و میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی را وارد بدنه می کند. این دریچه ها می تواند باد را در داخل خود محفوظ نگه دارند و از نشت آن به خارج از بدنه جلوگیری می کند. با این وجود است که بهترین گزینه برای استخر های بادی است که در طولانی مدت مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد. این محصول از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که ایجاد سازگاری می کند و در نتیجه می تواند با بیش ترین میزان سازگاری برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو تمایل و علاقه تمامی افراد نسبت به داشتن آن زیاد است که با وجود بدنه مقاوم دو چندان می شود. کسانی که قصد خرید استخر بادی سایبان دار کودک مدل دریایی 57426 را دارند تنها می توانند محصول را با مراجعه به نمایندگی اینتکس خریداری کنند و یا این که با مراجعه به سایت فروشگاه خرید خود را نهایی سازند.

 نوعخانگی
ظرفيت 42 ليتر
طول 107 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 1.5 کيلوگرم
 دارای سايه بان PVC
مناسب سنين زير 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...