استخر بادی سایبان دار ساده intex 57423

intex 57423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان

استخر بادی سایبان دار ساده intex 57423 جزو حرفه ای ترین استخر بادی است که برای روز های گرم و آفتابی در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می تواند برای داشتن تفریحات آبی مهیا گردد. این استخر بادی دارای مزیت های زیادی است که مهم ترین آن وجود سایبان بادی می باشد که امکان بهره مندی از موقعیت دلخواه را فراهم می سازد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر بادی سایبان دارد طراحی ساده دارد و از بدنه ای دو رنگ تشکیل شده است که کاربرد داشته و در مکان های مختلف بهره برداری می شود. استخر بادی جهت رفتن به مسافرت و گردش در فصول گرم سال لازم و ضروری می باشد و در چنین هوایی برای کودکان لذت بخش خواهد بود. در نتیجه امکان آبتنی ایمن با این محصول مهیا می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

خرید استخر بادی سایبان دار کف بادی

از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه می توان به درجه بالایی از کیفیت اشاره کرد که طول عمر و سازگاری را ایجاد می کند و می تواند به جهت بهره مندی از آبتنی و آب بازی مورد استفاده قرار گیرد. بدنه به اندازه ای است که کودکان به همراه دوستان خود قادر به تفریحات آبی می باشند. بخش سایبان از جنس بدنه بوده است که مانع از برخوردار اشعه های آفتاب به کودکان می شود و از مقاوم ترین رویه تشکیل شده است. این بدنه بدون آسیب مانند آفتاب سوختگی و رنگ پریدگی برای کودکان استفاده می شود و نیاز آن ها به قرار گیری در موقعیت استاندارد و ایمن را به راحتی پاسخ می دهد. از این رو محصولی پر فروش و پر مخاطب است که بدنه ای حرفه ای دارد و از مزیت های متعدد برخوردار می باشد. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی سایبان دار ساده intex 57423 دارند تنها می توانند از نمایندگی اینتکس ایران اقدام نمایند.

 نوع مستطیلی
 طول 168 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت 102 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادیدارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سایه بان بادی سرخود
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 وزن: 3 کیلوگرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...