استخر بادی سایبان دار رنگین کمان intex 57141

intex 57141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

استخر بادی سایبان دار رنگین کمان intex 57141 محصولی است که قطعا می تواند یک وسیله تفریح و سرگرمی مفرح برای کودکان به شمار رود. ظاهر این استخر همان طور که مشخص است بیشتر شبیه به یک ابر می باشد که این ظاهر با توجه به فرو رفتگی ها و شیارهایی که دارد باعث شده تا جلوه ای بی نظیر را در بخش اصلی و کف این محصول مشاهده نمایید. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر رنگ آن است که بخش کف آن به صورت تماما سفید رنگ است. این سفید بودن رنگ باعث شده تا یک استخر زیبا و خاص را مشاهده کنید که بر خلاف سایر استخرهای رنگی این بار بخش اصلی بدنه این محصول یکدست سفید و به صورت مات می باشد. هم چنین در رابطه با این استخر بادی می توان عنوان کرد که این کالا دارای یک عدد سایبان رنگی می باشد که رنگ های شاد و جذابی را می توان بر روی این محصول مشاهده کرد.

استخر بادی سایبان دار رنگین کمان intex 57141

در واقع وجود هر یک از لایه های رنگین کمان موجود بر روی استخر بادی سایبان دار رنگین کمان intex 57141 باعث شده تا جلوه این استخر بادی از سادگی خارج شده و فوق العاده خاص و جذاب شود. دیگر ویژگی که باید به آن اشاره کنیم این استخر بادی دارای دو عدد دریچه باد می باشد که یکی از آن ها برای باد کردن بخش سایبان رنگین کمانی این استخر بوده و یک دریچه دیگر نیز در ناحیه کف این محصول قرار گرفته است که بدنه اصلی این محصول را می توان از این طریق راه اندازی کرد. طول ، عرض و ارتفاع این استخر بادی نیز به گونه ای شکل گرفته که فضای زیاد بزرگی را برای استفاده از این استخر بادی نیاز نخواهید داشت. با توجه به تمامی این توضیحات امکان خرید و تهیه این استخر بادی سایبان دار کودک از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران فراهم می باشد.

خرید استخر بادی سایبان دار رنگین کمان

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 85 لیتر
طول 142 سانتی متر
عرض 119 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...