استخر بادی رنگی بست وی bestway 51038

bestway 51038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان

استخر بادی رنگی بست وی bestway 51038 هم جزو محصولاتی است که قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر به گونه ای طراحی شده است که قطعا رنگ های شاد و جذابی که در این استخر به کار رفته است باعث شده تا خانواده ها به بهترین شکل ممکن این محصول را برای فرزند خود خریداری کرده و از در اختیار داشتن این استخر بادی لذت ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت گرد پیاده سازی شده است که این امر سبب شده تا تمامی فضای داخلی این استخر برای بازی و تفریح چندین کودک به صورت همزمان قابل استفاده باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دارای یک بدنه کاملا شفاف می باشد که نقطه قوت طراحی این محصول هم به شمار خواهد رفت.

استخر بادی رنگی بست وی bestway 51038

علاوه بر این ها در میان این بدنه شفاف شما می توانید مشاهده کنید که استخر بادی رنگی بست وی bestway 51038 دارای یک سری خطوط رنگی با استفاده از رنگ های زرد ، سبز ، آبی و قرمز می باشد که در کنار لبه اصلی زرد رنگ این استخر باعث شده تا یک جلوه فوق العاده زیبا و جذاب را مشاهده کنید. از نظر جنس و کیفیت هم باید اشاره داشته باشیم که این استخر از نوع وینیل طراحی گردیده است که نشان از کیفیت بالای این محصول داشته و به بهترین شکل ممکن می توانید دست به خرید این محصول بدون نگرانی بزنید. از نظر ابعاد نیز این محصول به گونه ای شکل گرفته است که بتوانید از آن به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و لذت ببرید. برای راه اندازی آسان این محصول هم شما می توانید یک عدد پمپ باد مجزا تهیه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن این محصول راه اندازی شود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی با قیمت عالی از نمایندگی اینتکس در ایران برای شما فراهم می باشد.

 نوعخانگی
ظرفيت 763 ليتر
طول 184 سانتی متر
عرض 184 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولايه
پمپندارد
نوع پمپ ----
ساک حملندارد
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 4.1 کيلوگرم
 دارای دیواره رنگی
 مناسب سنين مختلف
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...