استخر بادی چهار صندلی خانوادگی اینتکس INTEX 56475

intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
3,450,000
3,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی چهار صندلی خانوادگی اینتکس INTEX 56475 محصولی استثنایی با طول عمر بالا و جذاب بوده که شرکت اینتکس برای تجربه یک تفریح آبی در کنار تمامی اعضای خانواه طراحی و تولید کرده است. این استخر بادی برای استفاده محدودیت سنی خاصی نداشته و به دلیل کیفیت بالای بدنه ای که داشته شما می توانید در هر محیطی از جمله تراس ، حیاط ، داخل خانه و... بدون نگرانی بابت افت کیفیت و یا هر نوع آسیبی استفاده کرده و لذت ببرید. فروشگاه اینتکس ایران امکان خرید استخر بادی چهار صندلی خانوادگی اینتکس INTEX 56475 را قیمت شرکتی و ضمانت اصل بودن کالا برای شما مهیا ساخته است.


استخر بادی خانوادگی چهار نفره INTEX 56475 یکی از تولیدات جذاب شرکت اینتکس است که سالیان سال این استخر بادی را تحت عنوان استخر بادی بزرگسال و یا استخر بادی خانوادگی می شناسند. طراحی و نوع شکل گیری این محصول به گونه ای است که شما می توانید با اطمینان خاطر دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و در داخل منزل و یا ویلای خود با خیالی راحت و آسوده از این استخر بادی به صورت چهار نفره استفاده کنید. اگر بخواهیم در خصوص امکانات این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم باید در ابتدا اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول طراحی مربعی شکل دارد که این ظاهر در کنار بخش های کناری فرو رفته ای که دارد باعث شده تا یک جلوه دیدنی و جذاب را از این استخر بادی شاهد باشید. به جز این مسئله شما می توانید مشاهده کنید که در گوشه های این استخر بادی و در هر چهار سمت ، چهار عدد تکیه گاه و چهار عدد نشیمنگاه بادی به چشم می خورد که این موارد باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید بر روی این نواحی نشسته و از این محصول زیبا و جذاب استفاده کنید.

استخر بادی خانوادگی چهار نفره INTEX 56475

دیگر خصوصیت خوبی که استخر بادی خانوادگی چهار نفره INTEX 56475 داراست بحث وجود محفظه ای برای نگهداری بطری آب می باشد که این ویژگی در دو سمت از این محصول وجود دارد و قطعا ویژگی جذابی هم به شمار می رود. ارتفاع مناسب این محصول و هم چنین ظرفیت آب خوبی هم که این استخر ارائه کرده است از دیگر خصوصیات خوب این استخر بادی بزرگسال به شمار می رود. با در نظر گرفتن این ویژگی ها و همین طور جنس بدنه ضخیم و رنگ بندی فوق العاده ای که این محصول دارد ، پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک استخر بادی سایز بزرگ و خانوادگی را دارید این محصول را از دست ندهید و از سایت نمایندگی اینتکس ایران خرید خود را به ثبت برسانید.

 نوعتفریحی
ظرقیت آب990 لیتر
طول229 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنسوینیل
ضخامت لایه ها0.32 میلی متر
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنیکودک و بزرگسال
سایر ویژگی هاطراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 4 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
وزن: 6.8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

هنگامه رسولی

من یدونه از اینا میخواستم امکان داره حضوری بیام فروشگاه و این که اگر بیام امکان تست و باز کردن استخر بادی رو دارید؟

464 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

بله میتونید تشریف بیارید فروشگاه تا محصول تست بشه و تحویلتون بدیم

456 روز پیش ارسال پاسخ
حسن میرزایی

اندازه خوب و بزرگی دارد مناسب بزرگسال هستش پیشنهاد می شود.

7 روز پیش ارسال پاسخ
ندا مجیدی

استخر که خریدم عالی بود اگر جای استخر را دارید حتما خریداری کنید

7 روز پیش ارسال پاسخ