استخر بادی حلقه ای میکی موس بست وی 91007

bestway 91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
950,000
790,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی حلقه ای میکی موس بست وی 91007 تشکیل شده از کیفیت بالا و بدنه مقاوم که به صورت استوار و محکم بر روی سطوح قرار می گیرد و امکان داشتن تفریحات آبی مهیج را ایجاد می سازد. استخر بادی دارای ساختاری مقاوم است که دیواره های محکم را شامل می شود تا افراد بتوانند در داخل محصول اوقات خوشی را داشته باشند و دچار مشکل نیز نشوند. در واقع می توان گفت که استخر های بادی که دارای دیواره های حلقه ای می باشند از مقاوم ترین بدنه ها بوده اند و می توانند با داشتن استحکام و استواری برای علاقه مندان فضایی دلنشین به منظور تفریحات آبی را ایجاد سازد. با این وجود است که استخر بادی مد نظر پر فروش و منحصر به فرد می باشد و از طراحی ایمن و مقاوم تشکیل شده است که با قیمت مناسب خریداری می شود. استخر بادی حلقه ای دیواره ای با ساختار خمیده و بادی دارد که منعطف و نرم می باشد و هر کدام از حلقه ها به صورت مجزا راه اندازی می شوند.

خرید استخر بادی حلقه ای میکی موس

بر روی هر یک از آن ها دریچه هایی مخصوص متصل شدن به پمپ باد وجود دارد که می توان به راحتی و در کم ترین زمان محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد. در نتیجه امکان راه اندازی آسان دارد و با تمامی مزیت های ممکن در اختیار افراد برای خرید آن ها می باشد. استخر بادی مد نظر طراحی فانتزی و زیبا دارد که طرح های آن بر گرفته از انیمیشن معروف میکی موس است. با این وجود است که تمامی علاقه مندان به این انیمیشن می توانند خرید محصول را با برند بست وی داشته باشند. طرح ها ثابت بوده اند و در برابر اشعه آفتاب و موقعیت های آبی رنگ پریده نخواهند شد و دچار پس دادن رنگ نیز نمی شوند. برای خرید آسان استخر بادی حلقه ای میکی موس بست وی 91007 با قیمت مناسب و کیفیت اصل به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

فروش استخر بادی طرح میکی موس

 نوع گرد
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.4 کیلوگرم
 ظرفیت 140 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 ارگونومی ساخت سه حلقه ای
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...