استخر بادی بست وی با دیواره طرحدار 54121

bestway 54121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان

استخر بادی بست وی با دیواره طرحدار 54121 بهترین گزینه برای بازی های دست جمعی کودکان است که تفریحات آبی در داخل آن به وقوع می پیوندد و می توان بهترین لحظات را به دست آورد. استخر بادی محصولی با بدنه مقاوم و محکم است که در داخل آن ایجاد آرامش و راحتی می شود و می توان ساعاتی خوش را برای کودکان رقم زد. استخر بادی مد نظر با کیفیت و اصل است که ساخت برند بست وی می باشد به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و از سازگاری زیاد برخوردار می باشد. بدنه دارای دیواره های محکم و بادی و ضخیم است که بر روی آن طرح های چاپی قرار دارد. این طرح ها رنگبندی جذاب و منحصر به فرد دارند تا زیبایی زیادی را ایجاد کند و می تواند در نظر کودکان جذاب محسوب شود. با داشتن این طراحی ها افراد می توانند از استخر بادی در مکان های مختلف استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند و در نتیجه بتوانند در اوقات فراغت برای کودکان محیطی بزرگ و جادار به منظور تفریحات مهیج آبی ایجاد سازند.

استخر بادی بست وی گلدار سه متری استخر بادی مد نظر قیمتی ارزان دارد که افراد می توانند با پرداخت هزینه کم بهترین اوقات را به دست آورند و از آن لذت ببرند. این استخر بادی دارای کیفیت بالا می باشد که در محیط های مختلف استفاده می شود. به طور کلی به دلیل بزرگ بودن بدنه محصول از آن می توان در فضای باز استفاده کرد که در معرض عوامل محیطی قرار می گیرد. با این شرایط بدنه در برابر این عوامل نیز سازگاری پیدا کرده است و می تواند با طول عمر بالا بهترین کارایی و مزیت را ایجاد سازد. دیواره محکم و مقاوم و منعطف سبب ایجاد تکیه گاه مناسب در بخش داخلی محصول می شود تا کودکان به آن تکیه داده و از شرایط لذت ببرند. برای خرید استخر بادی بست وی با دیواره طرحدار 54121 با قیمت مناسب و کیفیت بالا به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی
ظرفيت 1161 ليتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...