استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 57180

intex 57180

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
2,400,000
1,780,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 57180 به منظور ایجاد تفریحات آبی دست جمعی ساخته شده است و از بدنه ای ساده برخوردار می باشد تا بتوان به راحتی مورد پسند علاقه مندان به داشتن این موقعیت قرار گیرد. استخر بادی بزرگ و جادار است که تعدادی از کودکان قادر به حضور در داخل این فضا می باشند. همچنین می توان یکی از والدین را نیز در کنار کودکان قرار داد و در داخل استخر بادی جای گرفت تا کودکان بهتر و ایمن تر مشغول تفریحات آبی باشند. استخر بادی را می توان با خود در مسافرت و گردش به تمامی مکان ها به همراه داشت و به راحتی مورد استفاده قرار داد. چرا که بدنه بادی و توخالی است که در صورت خالی بودن از باد حجم کمی را به خود می گیرد و قادر به تاشو بودن و کمجا بودن است. در نتیجه می توان آن را با خود به مسافرت و گردش برد و به همراه داشتن آن مشکلی برای به همراه داشتن وسایل اضافه ایجاد نخواهد کرد.

خرید استخر بادی بزرگ اینتکس

استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 57180 سبک و کم وزن است تا در نتیجه افراد بتوانند به راحتی آن را مورد بهره برداری قرار دهند و به آسانی جا به جا کنند. از سوی دیگر راه اندازی محصول نیز آسان می باشد و به راحتی می توان بدنه را برای استفاده آماده کرد. این استخر بادی ساختاری ساده دارد اما با داشتن گنجایش زیاد و کیفیت بالا در بدنه می تواند مورد بررسی و توجه علاقه مندان قرار گیرد تا نسبت به خرید آن اقدام کرده و چنین فضایی را در مکان های شخصی خود ایجاد سازند. چنانچه تمایل و قصد خرید استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 57180 را دارید تنها می توانید به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

قیمت استخر بادی سایز بزرگ مستطیلی

 نوعخانگی
ظرفیت 540 لیتر
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

هانیه معتمدی

اولش می خواستم بزارمش توی اتاق پسرم برای استخر توپ ولی وقتی بازش کردیم و ابعاد بزرگش دیدیم پشیمون شدم گذاشتیمش حیاط توش آب پر کردیم همگی بازی می کنیم بعد از ده روز مشکلی نداشته دیگه اینتکس توی محصولات بادی بهترینه.

355 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام وقت بخیر چند تا بزرگسال داحلش جا میشن ؟

64 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت شما هم بخیر
دو تا سه نفر بزرگسال حداکثر داخلش جا میشن

64 روز پیش ارسال پاسخ