استخر بادی بزرگ آبپاش دار بست وی 53114

bestway 53114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان

استخر بادی بزرگ آبپاش دار بست وی 53114 جزو محصولات حرفه ای و محبوب برای کودکان می باشد که دارای ساختاری منحصر به فرد است و می تواند تفریحات مهیج آبی را برای کودکان رقم بزند. این محصول دلخواه دارای بدنه ای مقاوم می باشد که برای استفاده در فضای باز کاربرد دارد. به دلیل داشتن آبپاش بادی در ساختار خود کودکان به آن علاقه مند می باشند و می توانند برای تفریحات مهیج تابستانی خود از آن استفاده کنند و در طی طولانی مدت از داشتن آن لذت ببرند. استخر بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که دو کودک به راحتی از آن استفاده می کنند. عروسک بادی که در طراحی محصول به کار گرفته شده است دارای آبپاش می باشد و در واقع با اتصال شلنگ آب به این بخش آبپاش شروع به کار می کند. به این منظور وجود استخر بادی برای تمامی کودکان لذت بخش است و برای آن ها اوقات خوشایندی را رقم می زند.خرید استخر بادی بزرگ آبپاش دار بست وی 

رنگبندی و طراحی این محصول سبب شده است که محصولی جذاب به دست آید که با توجه به روحیات کودکان می باشد و می تواند با توجه به علاقه آن ها ساخته شده باشد. به این خاطر است که کودکان به سمت استفاده کردن از این محصول کشیده می شوند و تمایل به خریداری آن را دارند. در مسافرت و گردش می توان از استخر بادی مد نظر استفاده کرد. چرا که بدنه در صورت خالی بودن از باد دارای بدنه تاشو و کمجا می باشد که می توان آن را به راحتی جا به جا کرد و در مکانی دیگر به استفاده کردن از آن اقدام نمود. بدنه به راحتی به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و می تواند در مدت زمان کوتاه باد زیادی را وارد بدنه کرد. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی بزرگ آبپاش دار بست وی 53114 دارید می توانید محصول را با کیفیت اصل و مزیت های مختلف از فروشگاه مرکزی اینتکس سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

 نوعخانگی
ظرفیت 208 لیتر
طول 188 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
جنس رویه pvc طرح چرم
ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
جنس کف pvc دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی سرخود
 رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...