استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153

Bestway 54153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
3,250,000
2,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153 محصولی است که همان طور که از نامش پیداست یک ساختار پنج ضلعی دارد و این ساختار باعث شده تا در میان استخرهای بادی موجود در بازار یک بدنه متفاوت و خاص را شاهد باشید. این محصول به گونه ای شکل گرفته است که تمام نیاز افراد بزرگسال را به صورت کامل رفع کرده است و هم افراد بزرگسال و هم کودکان می توانند با خیالی راحت و آسوده از این محصول زیبا و جذاب استفاده کرده و لذت ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که بخش اصلی بدنه این محصول ساختاری دو لایه دارد به این صورت که دو بخش روی هم قرار گرفته ساختار اصلی این محصول را شکل داده است. به جز این مورد شما می توانید مشاهده کنید که در دو بخش کناری این محصول دو عدد نشیمنگاه بادی هم تعبیه شده است که وجود این دو باعث شده تا دو نفر بزرگسال بتوانند در یک فضای نرم و راحت به سادگی بر روی این محصول نشسته و از خصوصیات خوب این محصول استفاده کنند.

استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153

دیگر ویژگی استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153 که بسیار خاص و جذاب می باشد وجود دو عدد تکیه گاه بادی در بخش بالایی این استخر است که پس از نشستن بر روی نشیمنگاه ، شما می توانید به این بخش ها هم تکیه داده و در یک فضای ایده آل و در حالتی ریلکس از این استخر بادی بزرگسال استفاده کنید. به جز این موارد وجود دو عدد جالیوانی نیز بر روی این محصول باعث شده تا بتوانید بطری آب و یا لیوان خود را به راحتی در دسترس داشته باشید که مزیت خوب و جذاب این استخر بادی نیز به شمار می رود. با توجه به این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی بزرگسال بست وی از سایت اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.


استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153 یکی از مدل های جدید استخر بادی تولید شده برای سنین مختلف بوده که جهت تفریحات آبی عرضه شده است. محصولی که در مدل های مشابه نیز تولید شده که از نظر طراحی ظاهر و رنگبندی با هم متفاوت بوده و هیچ تفاوتی از نظر متریال و سایز باهم ندارند. استفاده از طراحی چند ضلعی در قسمت بدنه سبب شده تا شکل و ظاهر زیبایی به این محصول ببخشد. گفتنی است که ابعاد ذکر شده برای این استخر بادی بزرگسال و کودک شامل تمام قسمت های باد شده بدنه می باشد و به همین علت ابعاد مفید فضای داخل آن  کاملا ایده آل و مناسب خواهد بود. استخر بادی جدید بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک پی وی سی وینیل با رویه وینیل طرح چرم بوده که بدنه ای با ساختار چند لایه ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم و کافی را داشته باشد.

استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی بست وی

 گفتنی است پی وی سی که بین لایه های بیرونی بدنه قرار گرفته موجب استحکام بیشتر این استخر بادی در برابر فشار ناشی از وزن آب خواهد شد. از این متریال در تمامی استخر بادی و محصولات بادی استفاده شده زیرا در برابر نور آفتاب مقاوم می باشد از همین رو می توان با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده کرد. لازم به ذکر است که به دلیل انعطاف بالای بدنه اصلی امکان جمع شدن استخر در ابعاد و حجم کوچکتر خواهد بود تا جایی که توسط انواع لوازم نقلیه قابل حمل باشد.

قابلیت تعمیر مجدد استخر بادی

مهمترین ویژگی جنس بدنه قابلیت تعمیر آن می باشد پس بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اینتکس و یا سپردن محصول به تعمیر کار نمایندگی اینتکس اقدام به استفاده مجدد از این کالا نمایید. گفتنی است از دیگر ویژگی های استخر بادی فوق می توان به داشتن دو دریچه باد مجزا برای راه اندازی توسط انواع پمپ باد( خرید انواع پمپ های باد از طریق شرکت اینتکس امکان پذیر است) و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد ابعاد و حجم این کالا به صورت دقیق در قسمت مشخصات ثبت شده است و اما در کل می توان گفت این اندازه و ابعاد توانسته تا فضایی کاملا ایده آل و مناسب برای استفاده یک نفر ایجاد کند. 

قیمت استخر بادی بزرگسال تکیه گاه دار بست وی

سخن پایانی و نحوه سفارش استخر بادی

این محصول از طراحی با رنگ بندی های شادی برخوردار بوده و می تواند کودکان را تا ساعت ها مشغول خود نگه دارد و همچنین وجود دو صندلی یا همان نشیمنگاه در دو طرف این کالا جهت نشستن و استراحت کرده، جلوه بیسار جذابی به این استخر بخشیده و سبب شده تا تمامی افراد توجه ویژه ای به این محصول داشته باشند. این محصول کاربردی و جذاب در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد و همچنین تا کنون توانسته رضایت اغلب مشتریان را در پی داشته و شما نیز برای تهیه استخر بادی بزرگسال پنج ضلعی Bestway 54153 میتوانید از طریق نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید. گفتنی است که در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکلی می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 575 لیتر
طول 213 سانتی متر
عرض 206 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساختار دو لایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

مهریه شیرزاد

مناسب بزرگسال هست ارتفاع خوب برای آب تنی با پمپ برقی راحت باد میشه زیرش اگر سنگ و سرامیک هست جارو بزنید و زیر انداز پهن کنید

8 روز پیش ارسال پاسخ
امیرعلی

سلام اگه به مدت چند روز پر آب باشه وزیر نور آفتاب خراب نمیشه ؟

8 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

وقت بخیر
اکر مخزن استخر پر آب باشد اتفاقی نمی افتد.

8 روز پیش ارسال پاسخ