استخر بادی آبی بست وی Bestway 51041

Bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

استخر بادی آبی بست وی Bestway 51041 یکی از ساده ترین استخرهای بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در طراحی این محصول سعی شده تا ساده ترین نکات استفاده شود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی یک ساختار گرد را از خود ارائه کرده است که به صورت سه لایه و یا به عبارت دیگر سه حلقه شکل گرفته است که نقطه قوت ظاهری این محصول هم به شمار خواهد رفت. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این استخر بادی ساختاری از نوع وینیل دارد که به صورت ضخیم و بادوام طراحی شده و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. هم چنین این ضخامت بالای محصول باعث شده تا چندین کودک بدون وجود نگرانی بتوانند از این کالای زیبا استفاده کنند. دیگر خصوصیت خوب این محصول بحث ابعاد این استخر بادی است.

استخر بادی آبی بست وی Bestway 51041

در واقع استخر بادی آبی بست وی Bestway 51041 با توجه به قطر 150 سانتی متری که داراست سبب شده تا در منزل و در اتاق خواب کودک هم قابلیت راه اندازی و استفاده به عنوان یک استخر توپ را هم دارا باشد که قطعا مزیت مهمی است. ظرفیت آب این استخر هم زیاد نیست و قطعا از این نظر هم نگرانی نخواهید داشت. هم چنین باید اشاره کنیم که بخش کف این استخر بادی هم ساختاری ساده دارد و به صورت بادی شکل نگرفته که این مورد هم یکی دیگر از خصوصیات این استخر بادی کودک به شمار خواهد رفت. شرکت بست وی در طراحی این محصول سعی کرده تا نکات ریز را رعایت کند و در عین سادگی یک محصولباکیفیت را ارائه کند که شما می توانید از سایت فروشگاه اینتکس در ایران این محصول را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش معتبر تهیه کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی آبی براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...