استخر بادی آبپاش دار کودک طرح وال 57435

intex 57435

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان

استخر بادی آبپاش دار کودک طرح وال 57435 از بدنه ای بزرگ و جادار تشکیل شده است که برای کودکان ساخته شده است و می تواند برای آن ها لحظات خوشی را ایجاد کند. این استخر بادی دارای آبپاش می باشد که مزیت های زیادی را به دنبال دارد. مهم ترین مزیت آن جذاب تر بودن برای کودکان است و می تواند انواع تفریحات آبی را برای آن ها میسر سازد. تفریحات تابستانی در بستر ایمن و استاندارد توانسته است رضایت کودکان را جلب کند و ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. این محصول دلخواه دارای دوام و سازگاری زیاد می باشد که برای کودکان در محیط های مختلف رقم می خورد. استخر بادی قابلیت نصب و راه اندازی بر روی سطوح مختلف را نیز دارد چرا که از بدنه ضخیم تشکیل شده است و دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد. با این وجود است که تمامی مزیت های مهم برای استفاده افراد را دارا می باشد و می توان از وجود آن بهره مند شد.

قیمت استخر بادی آبپاش دار کودک مدل وال بدنه از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که بدون ایجاد هر گونه حساسیت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای افراد بهترین گزینه باشد. علاوه بر این موارد بدنه دارای گنجایش آب کم نیز بوده است که در مصرف آب صرفه جویی می کند و می تواند مشکلی برای شهر های کم آب ایجاد نکند. از این رو کودکان در هر موقعیت مکانی قادر به بهره مندی از این استخر بادی می باشند که در طول عمر بالا ساخته شده است و می تواند رضایت آن ها را کسب کند و به راحتی بتوان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند. در نتیجه استاندارد و مقاوم است و می تواند برای رده سنی مختلف در موقعیت های گوناگون استفاده شود. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی آبپاش دار کودک طرح وال 57435 دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت ارزان و برند اینتکس سفارش دهید.

 نوع بیضی
 طول 208 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت 208 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای آبپاش سرخود
 دارای فضایی بزرگ برای استفاده چند نفر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...