استخر ایزی ست 84*396 اینتکس intex 28142

intex 28142

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
10,500,000
9,000,000 تومان

استخر ایزی ست 84*396 اینتکس intex 28142 جزو استخرهای سایز بزرگ ایزی ست به شمار می رود که با ابعاد نزدیک به چهار متری که دارد باعث شده تا بتوانید از این کالای باکیفیت و در عین حال سایز بزرگ به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری از نوع برزنتی دارد که نسبت به محصولات بادی دارای طول عمر بسیار بالاتری بوده و قطعا آسیب پذیری آن نیز بسیار کم خواهد بود. از نظر ارتفاع نیز این محصول در میان استخرهای با ارتفاع زیر یک متر جزو بزرگ ترین مدل ها به شمار خواهد رفت که نشان از ایده آل بودن ابعاد و همین طور ارتفاع این محصول دارد. دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث وجود پمپ تصفیه آب در کنار این استخر است که خیال شما را از این بابت هم بسیار راحت کرده است.

استخر ایزی ست 84*396 اینتکس intex 28142 | اینتکس ایران

همچنین باید اشاره داشته باشیم که استخر ایزی ست 84*396 اینتکس intex 28142 دارای لبه بادی می باشد به این صورت که شما برای راه اندازی ساده و آسان تر این محصول نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد مجزا تهیه کرده و به وسیله این پمپ اقدام به راه اندازی و باد کردن محصول کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر قابلیت استفاده آب سرد و گرم و همین طور اتصال گرمکن آب را هم دارا می باشد. برای استفاده هر چه بهتر از این محصول نیز می توانید یک عدد درپوش تهیه کرده و در مواقعی که به آن نیاز ندارید این درپوش را به صورت کامل بر روی این محصول کشیده و از آن در مقابل گرد و خاک جلوگیری کنید. با توجه به این ویژگی ها می توانید خرید این استخر ایزی ست را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس در سریع ترین زمان ممکن ثبت کنید.

خرید استخر ایزی ست 84*396 اینتکس مدل intex 28142 | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب7290 ليتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
وزن18 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
پمپ بادندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاراه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...