استخر ایزی ست 76*366 اینتکس intex 28132

intex 28132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
8,500,000
6,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست 76*366 اینتکس intex 28132 هم از سری استخرهای پیش ساخته ایزی ست می باشد که شرکت اینتکس آن را این بار همراه با پمپ تصفیه آب ارائه کرده است. قبل از ارائه این محصول قطعا شما مشاهده کرده اید که کمپانی اینتکس سعی کرده تا در ارائه استخرهای ایزی ست همواره یک سایز از این استخرها را هم با پمپ تصفیه و هم بدون پمپ تصفیه آب ارائه کند که در رابطه با این سایز هم این تصمیم را گرفته است. در واقع این استخر در قطر 366 سانتی متر و با ارتفاع 76 سانتی متری ارائه شده است که در کنار باکس بسته بندی این محصول پمپ تصفیه آب فیلتری متناسب با سایز این استخر هم دیده می شود. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر نیز بحث کیفیت بالای بدنه این محصول است. همان طور که می دانید استخرهای ایزی ست از بدنه ای با نوع برزنتی و به صورت سه لایه شکل گرفته اند که بدنه ای ضخیم و بادوام خواهد بود.

استخر ایزی ست 76*366 اینتکس intex 28132 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها استخر ایزی ست 76*366 اینتکس intex 28132 دارای لبه بادی می باشد که شما برای راه اندازی و استفاده از این استخر تنها نیاز دارید که یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید که این مورد را باید به صورت مجزا تهیه و خریداری کنید. پس از تهیه این پمپ باد حال به راحتی با باد کردن لبه بالایی این استخر و سپس با ریختن آب در داخل این محصول به صورت اتوماتیک این کالا راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. امکان نصب گرمکن آب و یا استفاده از آب سرد و گرم نیز در داخل این استخر به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می باشد. وزن کم و باکس کوچک این کالا نیز باعث شده تا حمل و نقل آن هم ساده و آسان باشد. از این استخر پیش ساخته ایزی ست به صورت چند نفره نیز می توانید به راحتی استفاده کرده و حتی برای مواردی نظیر پرورش ماهی هم این محصول کاربرد دارد. با در نظر گرفتن این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش از سایت نمایندگی ایران اینتکس برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر ایزی ست 76*366 اینتکس مدل intex 28132 | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب5621 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن9.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
پمپ بادندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه بسته تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...