استخر ایزی ست 76*305 بست وی Bestway 57266

Bestway 57266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی قطر 305 یکی از استخرهای باکیفیت و جذاب کمپانی بست وی است که با قطر بزرگ و ابعاد مناسبی که دارد می توان ان را بهترین گزینه برای خرید در نظر گرفت. این محصول بدنه برزنتی دارد و لبه بالایی آن نیاز به باد شدن دارد تا پس از آن به راحتی بتوانید آب داخل این استخر ریخته و محصول را راه اندازی کنید. هم چنین استخر ایزی ست بست وی قابلیت اتصال پمپ تصفیه آب را هم داراست که ویژگی خوب این استخر به شمار می رود.


استخر ایزی ست 76*305 بست وی Bestway 57266 محصولی منحصر به فرد از شرکت بست وی می باشد که در سال جدید میلادی تولید و روانه بازار شده است. این استخر ایزی ست همانند دیگر محصولات این برند از کیفیت بسیار فوق العاده ای برخوردار است که همین امر هم یکی از دلایلی است که افراد این محصول را خریداری می کنند. با توجه به این مقدمه حال باید اشاره کنیم که این محصول از بدنه ای برزنتی و سه لایه طراحی و تولید شده است که نشان از ضخامت فوق العاده این محصول دارد. هم چنین لبه بالایی این محصول نیز به صورت بادی شکل می گیرد به این صورت که شما نیاز خواهید داشت تا یک عدد پمپ باد را به صورت مجزا خریداری کرده و اقدام به راه اندازی این استخر کنید.

استخر ایزی ست 76*305 بست وی Bestway 57266 | اینتکس ایران

ابعاد این استخر نیز یکی از دلایلی است که افراد این استخر را انتخاب می کنند. قطر 305 و هم چنین ارتفاع 76 سانتی متری این محصول باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت با خانواده اقدام به تفریح با این استخر کنید. علاوه بر این ها از نظر رنگ بندی نیز این استخر ایزی ست رنگ یکدست آبی دارد و لبه بالایی این محصول به صورت سفید رنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول قابلیت راه اندازی آسان و همین طور قابلیت اتصال پمپ تصفیه آب را هم داراستکه از مزیت های این استخر ایزی ست به شمار می رود. در کنار این موارد شما این مزیت را هم در اختیار دارید که به سادگی در هر فضا و مکانی از این محصول زیبا استفاده نموده و لذت ببرید. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش استخر ایزی ست از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

 نوعگرد
ظرفيت آب3638 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن9.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...