استخر ایزی ست 66*244 بست وی Bestway 57265

Bestway 57265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست 66*244 بست وی Bestway 57265 محصولی با قابلیت راه اندازی سریع و آسان است که با توجه به ابعادی که دارد شما می توانید به راحتی از این استخر ایزی ست برای استفاده های تفریحی و خانوادگی بهره برده و لذت ببرید. طراحی این استخر به صورت گرد می باشد به این صورت که شما می توانید بدنه ای یکدست را شاهد باشید که بدون هیچ گونه مشکلی راه اندازی می شود. از نظر رنگ بندی شما می توانید رنگ یکدست آبی را بر روی بدنه اصلی این استخر مشاهده کنید و تنها لبه اصلی بادشونده این محصول است که به صورت سفید رنگ بوده و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه ای بی نظیر و زیبا را خلق کرده است. به جز بحث ظاهری باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این استخر ساختاری سه لایه دارد و از نظر ضخامت بدنه شما با یک کیفیت بسیار بالا رو به رو خواهید بود.

استخر ایزی ست 66*244 بست وی Bestway 57265 | اینتکس ایران

به جز موارد ظاهری و هم چنین جنس و کیفیت این محصول ، باید عنوان کنیم که این استخر قابلیت نصب پمپ تصفیه آب را دارا می باشد که این عامل باعث می شود تا افرادی که قصد استفاده از پمپ تصفیه را هم دارند بتوانند بدون نگرانی از این ویژگی هم استفاده کنند. در کنار این موارد باید عنوان کنیم که شما برای راه اندازی ساده تر این استخر نیاز به یک عدد پمپ باد دارید تا به راحتی لبه بالایی این استخر ایزی ست را باد کرده و سپس این محصول را با پر کردن آب شکل دهید. با توجه به این توضیحات هم اکنون شما می توانید خرید استخر ایزی ست 66*244 بست وی Bestway 57265 را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به بهترین شکل ممکن و با قیمت ارزان به ثبت برسانید.

خرید استخر ایزی ست 66*244 بست وی | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب2100 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن5.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...