استخر ایزی ست 66*244 با پمپ تصفیه Bestway 57268

Bestway 57268

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست 66*244 با پمپ تصفیه Bestway 57268 از سری محصولات باکیفیت و جذابی است که کمپانی بست وی به تازگی آن را تولید و عرضه کرده و با توجه به کوچک بودن ابعاد بسته بندی و خود محصول باعث شده تا افرادی که قصد خرید یک استخر و راه اندازی آن در یک فضای کوچک را دارند بتوانند با خیالی راحت این محصول را سفارش داده و لذت ببرند. با توجه به این موارد حال در این مطلب قصد داریم که به صورت کامل به ویژگی های جذاب این استخر ایزی ست پیش ساخته بپردازیم. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول ساختاری کاملا گرد دارد و این گرد بودن باعث شده تا تمام فضای داخلی این محصول قابلیت استفاده را دارا باشد. ابعاد این استخر ایزی ست به گونه ای شکل گرفته است که راه اندازی آن در یک فضای کمتر از سه متر برای افراد فراهم می باشد. هم چنین خصوصیت فوق العاده این استخر ایزی ست وجود پمپ تصفیه آب در کنار این محصول می باشد.

استخر ایزی ست 66*244 با پمپ تصفیه Bestway 57268 | اینتکس ایران

شما می توانید مشاهده کنید که استخر ایزی ست 66*244 با پمپ تصفیه Bestway 57268 دارای یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد به این صورت که شما می توانید به راحتی این پمپ را به استخر متصل کرده و فرآیند تصفیه کردن آب استخر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که بدنه این استخر کیفیت بسیار بالایی داشته و فوق العاده ضخیم می باشد به این صورت که به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. با توجه به این موارد هم اکنون شما می توانید این استخر ایزی ست زیبا و جذاب را از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی خریداری کرده و در سراسر کشور محصول را درب منزل دریافت کنید.

خرید استخر ایزی ست 66*244 با پمپ تصفیه آب | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب2100 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن8.3 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...