استخر ایزی ست کودک intex 54400

intex 54400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان

استخر ایزی ست کودک intex 54400 یک استخر باکیفیت ، جدید و زیباست که با توجه به طرح و نقش خاصی که دارد باعث شده تا خانواده هایی که قصد خرید یک استخر را برای فرزند خود دارند اقدام به تهیه و ثبت سفارش این محصول کنند. ساختار این استخر به گونه ای است که به صورت کاملا گرد و یکنواخت این محصول طراحی شده و همین گرد بودن بدنه اصلی محصول باعث شده تا فضای داخلی این محصول برای کودکان یک محیط ایده آل و استاندارد باشد و از این فضا نیز بتوانند نهایت بهره را ببرند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر بدنه ای از نوع برزنتی دارد که نسبت به استخرهای بادی کودک بسیار ضخیم تر و مقاوم تر بوده و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. در واقع این جنس دقیقا همان جنس استخرهای پیش ساخته بزرگ است که در استخرهای سایز بزرگ نیز از آن ها استفاده شده است. به جز این موارد باید عنوان کنیم که تنها لبه این استخر می باشد که به صورت بادی شکل گرفته و شما برای راه اندازی این محصول تنها نیاز دارید که لبه اصلی این استخر را باد کنید.

استخر ایزی ست کودک intex 54400 | اینتکس ایران

برای انجام این کار هم نیاز به تهیه و خرید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خواهید داشت و پس از تهیه این پمپ به سادگی می توانید محصول را راه اندازی نموده و استفاده کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که این استخر طرحی با بهره گیری از انیمیشن محبوب داستان اسباب بازی ها دارد که این مسئله و شخصیت های این انیمیشن هم برای کودکان دختر و هم کودکان پسر محبوب خواهد بود. وزن کم و راه اندازی سریع این استخر نیز از دیگر ویژگی های فوق العاده این کالا به شمار خواهد رفت و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی پس از باد کردن لبه بالایی این استخر با پر کردن آب درون این محصول اقدام به راه اندازی آن کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش استخر ایزی ست کودک intex 54400 از سایت فروشگاه اینتکس ایران ، نمایندگی محصولات بادی در کشور ایران با قیمت ارزان برای شما مهیاست.

نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 896 لیتر
 وزن 6.9 گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی سریع
 مناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...