استخر ایزی ست کودک طرح ماشین intex 28103

intex 28103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان

استخر ایزی ست کودک طرح ماشین intex 28103 محیطی استاندارد و ایمن برای ایجاد تفریحات آبی کودکان است که کمک می کند افراد به صورت دست جمعی به همراه دوستان خود در داخل این محیط مشغول بازی و سرگرمی های آبی شوند. این محصول بی نظیر دارای استاندارد های لازم برای بازی کودکان است و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا در نظر گرفته شود. با این شرایط پر فروش و محبوب است و برای موقعیت های مختلف خریداری می شود. بدنه این محصول از طرح های کارتنی تشکیل شده است که توجه کودکان را به خود جلب می کند و می تواند رضایت را برای آن ها ایجاد سازد. استخر ایزی ست در واقع محصولی با راه اندازی آسان است که کمک می کند افراد بدون نیاز به آموزش قادر به راه اندازی محصول دلخواه خود باشند.

خرید استخر ایزی ست کودک طرح ماشین ها

در این صورت می توان محصول مورد نظر را با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر به راه اندازی آن اقدام نمود. استخر ایزی ست دارای طرح کارتنی انیمیشن ماشین ها می باشد که مورد توجه کودکان قرار می گیرد و محصولی را ایجاد می سازد که بر اساس روحیات آن ها است. ترکیب رنگ به خصوص و متنوعی که در این ساختار ایجاد شده است سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را برای کودکان خریداری کنند چرا که موجب لذت آن ها می شود و علتی بر جلب توجه آن ها می باشد. از این رو بهترین گزینه در گروه استخر های پیش ساخته است که برای رده سنی کودکان ساخته شده است. بدنه ضد حساسیت و مقاوم و غیر قابل نشت همگی برای داشتن لذت در زمان تفریحات آبی ایجاد شده است. چنانچه تمایل به خرید استخر ایزی ست کودک طرح ماشین intex 28103 دارید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

فروش استخر ایزی ست کودک طرح ماشین

 نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ ندارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 رنگبندی و طراحی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...